Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Νέα κοσμήματα, θήκες για κινητά και κουμπαράδες!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου και καλή σας εβδομάδα! Μπόλικα νέα πραγματάκια σας έχω και σήμερα και ξεκινάμε με καρδούλες πλεκτές με στρασάκια, κρεμαστό για τον λαιμό! Με την κόκκινη καρδούλα που βλέπετε στην παραπάνω φώτο θέλω να συμμετέχω και στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του Stars and Icicles (starsandicicles.blogspot.gr), που κάνει κλήρωση κάθε 15 μέρες!


Στη συνέχεια βραχιόλι με πεταλούδες φτιαγμένες με χάντρες και κρυσταλλάκια Τσεχίας...



βραχιολάκια μνήμης με πέρλες λευκές και μαύρες...


βραχιόλι με φίλντισι, κρυσταλλάκια Τσεχίας και φεγγαρόπετρες...



βραχιόλι ψαροκόκαλο με μαύρο αστραφτερό σύρμα...



Βραχιόλι πλεκτό με στρασάκια


Βραχιόλια μακραμέ με επίχρυσα στολίδια ρολογάκια


Βραχιόλια μακραμέ με πεταλούδες



Συνεχίζουμε με πρωτότυπες πλεκτές θήκες για κινητά, SmartPhones και iPhone που έφτιαξα με χαριτωμένη κουκουβάγια!



Όλες οι θήκες είναι φτιαγμένες με υλικά υψηλής ποιότητας και είναι ελαστικές, ώστε να βολεύουν για οποιοδήποτε μέγεθος κινητού! 

Ενδείκνυνται για όλα τα μεγέθη κινητών καθώς έχουν δοκιμαστεί σε iPhone 4 και 4S και ποικιλία άλλων κινητών και SmartPhones και είναι ελαστικές ώστε να παίρνουν διαφορετικά μεγέθη! 





Στη συνέχεια 6 ακόμη νέοι κουμπαράδες που θα συμμετέχουν και αυτοί στη "Δράση Ελληνίδων Bloggers, για τον άνθρωπο, την αγάπη και την αλληλεγγύη" και τα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό. Μπορείτε να τους βρείτε μαζί με τους υπόλοιπους σε έκθεση που θα γίνει τον Δεκέμβριο στο Βαφοπούλειο. Μπορείτε επίσης να δείτε και τους υπόλοιπους κουμπαράδες που έφτιαξα με ανακυκλωμένα υλικά αν δεν τους προλάβατε κάνοντας κλικ εδώ και εδώ!


Θέλω επίσης να σας δείξω το έργο μου για τους Ζωγράφους σε Δράση για τα παιδιά (zografoisedrasi.blogspot.gr) για το Τζάνειο Ίδρυμα. Τοπίο με καταρράχτη φτιαγμένο με ακρυλικά σε καμβά. Ελπίζω να σας αρέσει!


Τέλος σας αφήνω με μερικές φωτογραφίες από το 53ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, μεγάλη γιορτή της πόλης μας, που είχα την ευκαιρία να κάνω μια βόλτα πριν από λίγες μέρες...





Πόσο ωραίο είναι να έχεις την ευκαιρία να δεις μια ταινία παρουσία του σκηνοθέτη της!



Πολλά φιλάκια φίλες και φίλοι μου και καλή εβδομάδα σε όλους!!

26 σχόλια:

Daphnofila art jewelry είπε...

Μπράβο σου.Είσαι απίθανη!! Κάθε δημιουργία και ένα στολίδι!! Προσεγμένη δουλειά σε κάθε κομμάτι και ποικιλία δημιουργημάτων. Τέλεια!!!! Πολλά φιλιά.

Ελένη Φλογερά είπε...

Φανή μου είναι υπέροχα όλα, μα πιο πολύ μου άρεσαν τα βραχιόλια σου με τις πεταλούδες και τις φεγγαρόπετρες.
Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Θέλω να μάθω πως τα προλαβαίνεις όλα και δημιουργεις απίθανα πράγματα και κάνεις και τις βόλτες σου.Καλή συνεχεια.

Νίκη είπε...

Φανη μου αεικίνητη, πότε τα προφταίνεις όλα αυτα; Και όλα μοναδικά και τα κοσμήματα και ο πίνακας και οι απίστευτες πλεκτες θηκες!
Το φεστιβαλ κινηματογραφου σας ,να ξερετε, το ζηλεύουμε!
Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια!

Δημιουργία είπε...

Τα κοσμήματα σου πάντα όμορφα και πρωτότυπα,αλλά και οι πλεκτές σου θήκες τέλειες.

Pepi είπε...

Πωπω, πόσο πλούσια η ανάρτησή σου! Και γεμάτη από πανέμορφες δημιουργίες, όπως πάντα, άλλωστε! Φανούλα, να'σαι καλά και δημιουργικά!

Rena Christodoulou είπε...

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΝΕΙΣ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Marie-Anne είπε...

Μπράβο Φανούλα! Πολύ όμορφα είναι όλα! και τα νέα κοσμηματάκια, και οι θήκες κουκουβάγιες. Ο πινακας για το μπαζάρ είναι πανέμορφος αλλά και οι κουμπαράδες σου υπέροχοι. Νά'σαι πάντα καλά να μπορείς να προσφέρεις!
Φιλάκια πολλά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα.. πολύ όμορφα όλα,όλες οι δημιουργίες. ο πίνακας ζωγραφικής μου άρεσε πολυ το τοπίο. ευχαριστώ για την συμμετοχή στο διαγωνισμό μου και την όμορφη δημιουργία -να ευχηθώ καλή επιτυχία- παώ να το βάλω με τις άλλες συμμετοχές.

Pinelia είπε...

Mπράβο Φανή μου!Πανέμορφα όλα!Αλλά αυτές οι καρδούλες στην αρχή μου έκλεψαν την καρδιά!Μου άρεσαν πάρα πολύ !Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Φανή μου, καλημέρα!
Ολα πανέμορφα και το ψαράκι!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Kαλημέρα !!
Όλα πολύ όμορφα, αλλά το βραχιολάκι με το φίλντισι και τα κρυσταλλάκια είναι τοπ, το καλύτερο (σύμφωνα με το δικό μου γούστο :)
Μπράβο για την προσφορά σου στα παιδιά και με κουμπαράδες και με τον ωραιότατο πίνακά σου !!
Να σαι καλά Φανούλα με τις αστείρευτες δημιουργίες σου !!
Χαιρετίσματα από τη βροχερή Σάμο

Ανώνυμος είπε...

Φανή μου τι έφτιαξες πάλι;;;;
Τι να πρωτοσχολιάσω!!!Τα κοσμήματά σου τα λεπτοδουλεμένα!!Ο πίνακάς σου είναι ολοζώντανος!!!Οι θήκες σου πολύ πρωτότυπες!!!
Μπράβο σου για την προσφορά σου καλλιτεχνική ψυχή!!!
Σε φιλώ!!!

Heaven Creations είπε...

Φανη μου ολα τα δημιουργηματακια σου ειναι αριστουργηματα!!!
Ενα εχω να πω ομως,εχουμε φτιαξει ιδια βραχιολια μακραμε-ιδια χρωματα, ιδια μεταλλικα!!! Εχω μεινει εκπληκτη!!!!
Καλη συνεχεια!!!
Σε φιλω!!

Fanypap είπε...

Αγαπημένες μου φίλες, σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!Χαίρομαι που σας άρεσαν όλα!!Σας ευχαριστώ που με εμψυχώνετε και μου δίνετε δύναμη να συνεχίζω τις δημιουργίες!!!
Sofia μου , σοβαρά;;;!!! Άρα έχουμε το ίδιο γούστο!!!Περνάω από το σπιτάκι σου να τα δω!!!φιλάκια πολλά σε όλες σας!!!!Καλή δύναμη στις δημιουργίες σας γιατί τις έχουμε ανάγκη στην κρίση που βρισκόμαστε!!!Σας αγαπώ όλες σας, μια-μια ξεχωριστά!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Φανούλα μου απο που ν αρχίσω και απου να τελειώσω...ξευπερπαραγωγή έκανες παλι...και εγώ απορώ παιδι μου πως τα προλαβένεις όλα αυτά;απο τις καρδούλες σου μεχρι τα βραχιολακια ...ο πίνακας σου...υπέροχη.... προσφορα..... αλλα και η βόλτα σου στο φεστιβάλ του κινηματογραφου....!!! εκεί ηταν και η εγγονή μου ..ανεβηκε από την Αθήνα που μενει μονο για το φεστιβάλ...την ενδιαφέρει γιατί εχει σχέση με αυτό που έχει σπουδασει...... σεναριο σκηνοθεσία....φιλακια ..πολλα..Φανούλα...

Fanypap είπε...

Ρουλάκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ πολύ για όλα!!!Αλήθεια, μπορεί να συναντηθήκαμε με την εγγονούλα σου χωρίς να το ξέρουμε!!!Θα πέρασε υπέροχα!!Ήταν πολύ ωραία!! Ήρθε στην πατρίδα της γιαγιάς;;"Το αίμα τραβάει", που λέμε κι εμείς στην Μακεδονία μας!!Ωραίο επάγγελμα σπούδασε!!Καλή της σταδιοδρομία!!Να γίνει Αστέρι!! φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!

χρυσάνθη είπε...

Μπράβο Φανούλα μου!!!Σε θαυμάζω για την δημιουργικότητά σου!!!Αλλά και που προλαβαίνεις να παρακολουθείς και τα πολιτιστικά δρώμενα και κάθε φορά να μας ενημερώνεις και με φωτογραφικό υλικό!!!Μπράβο σου!!!Πολλά φιλιά!!

Kiki Aposeki είπε...

Βρε Φανούλα μου, πότε τα προλαβαίνεις όλα όσα κάνεις;;;;; Μπράβο σου και πάλι!!!! Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα, Φιλιά πολλά!!!

marilise είπε...

Υπέροχα όλα και οι καρδούλες αλλά και το ψαράκι σε φιλώ

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Καλή εβδομάδα αγαπημένη μου Φανούλα!!!
Μέσα σ' όλα είσαι Φανή μου!!! Τι όμορφα τα κοσμήματά σου, αλλά και οι πρωτότυπες θήκες σου!!!
Οι δημιουργίες σου για τα φιλανθρωπικά παζάρια πολύ όμορφες!!! εύχομαι μέσα από την ψυχή μου να πάνε πολύ καλά όλα τα παζάρια. Είναι τόσο όμορφο αυτό που γίνεται μέσα εδώ!!!
Πολλά φιλιά Φανούλα μου!!!

nameliart είπε...

Η χαρά της ζωής μέσα από τη δημιουργία! Έτσι θα χαρακτήριζα τη σελίδα σου Φανή μου! Κάθε εικόνα και ένα χαμόγελο! Αφιερωμένο στη τέχνη και την ομορφιά!

Fanypap είπε...

Αγαπημένες μου φίλες, σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια!!Μου δίνετε φτερά και πετάω χαρούμενη, δημιουργώντας!!Προτίμησα να σας απαντήσω όλες μαζί, για να προλάβω να περάσω και από σας, να θαυμάσω και τα δικά σας έργα!!!φιλάκια πολλά γλυκούλες μου!!

purpleleath είπε...

Φανή μου, σε χαίρομαι κάθε φορά!!! Είσαι απίθανη και ό,τι πιάνουν τα χεράκια σου γίνεται μοναδικό!!! Πολλά φιλιά!!

Φιλία είπε...

Φανούλα μου, πότε προλαβαίνεις και τα φτιάχνεις όλα αυτά; Και όλα πανέμορφα και προσεγμένα!!!! Μπράβο βρε κούκλα μου, χρυσοχέρα!!!! Ο πίνακας σου για τους "Ζωγράφους" φανταστικός!
Φιλιά πολλά

Αγγελική είπε...

Απίθανες οι δημιουργίες σου καλή μου.Να είσαι πάντα καλά εσύ και τα μαγικά σου χέρια.
Τα φιλιά μου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...