Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Πλεκτά βραχιόλια με αλυσίδα, αξεσουάρ για τον λαιμό και νέοι κουμπαράδες!


Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, καλό σας μήνα! Ο χειμώνας έρχεται...θέλουμε, δε θέλουμε... Γι αυτό κι εγώ ετοίμασα χειμωνιάτικα κοσμήματα για το λαιμό και τα χέρια μας! Ζεστά και όμορφα, με αλυσίδες , πέρλες και μαλλάκια πλεκτά!!! Τι λέτε, δεν είναι όμορφα;







Τα πλεκτά βραχιόλια με αλυσίδα αποτελούν το νέο trend του φθινόπωρου - χειμώνα και θα φορεθούν πολύ! Μπορείτε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες τους στη σελίδα μου στο facebook κάνοντας κλικ εδώ! Στη συνέχεια κάποια πλεκτά κοσμήματα - αξεσουάρ για τον λαιμό σε πρωτότυπα σχέδια.. Μπορείτε να δείτε αν θέλετε παρόμοια κοσμήματα - αξεσουάρ που έφτιαξα παλαιότερα με πλεκτές κουκουβάγιες κάνοντας κλικ εδώ. Τα κοσμήματα αυτά μπορούν να φορεθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, μερικούς από τους οποίους βλέπετε στις φωτογραφίες που ακολουθούν..










Στη συνέχεια τρεις νέοι κουμπαράδες για τους blogger σε δράση....!!!









Με χαρά μου σας δείχνω ένα χάπενινγκ στα λαδάδικα από την Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων & Σωματείων Ν. Σερρών, που το πέτυχα τυχαία, καθώς τρώγαμε με την παρέα μου!!! Πανέμορφοι, λεβέντικοι χοροί, που προβάλουν τον τόπο μας και τον πολιτισμό μας!! Το καταχαρήκαμε όλοι!!!













Καλό σας βράδυ και καλή σας εβδομάδα φίλοι μου!!!

34 σχόλια:

Elizabeth είπε...

Thank you for your 'boxes' idea - I have saved enough tins to work with all my kids, and have been looking for 'the' project to do with them. I really like the lids, which I wouldn't have thought of :)Elizabeth

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ;
ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ Η ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΕΡ;
ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΩΝ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Φανή μου!!!!!!!!Όλα είναι πανέμορφα εδώ!!!!!!
Πολλά φιλιά!

Maria Villioti είπε...

Καλημέρα Φανούλα!Πάντα δραστήρια και δημιουργική!Τέλεια όλα...και οι χοροί καλά κρατούν...χαχα. Δεν πρέπει να χάνουμε το κέφι μας.Μπράβο σας!Καλή εβδομάδα κούκλα μου!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλημέρα Φανή μου
Όπως πάντα δημιουργική με τα όμορφα βραχιόλια σου που έχουν γίνει μόδα, τους κουμπαράδες σου.
Καλή εβδομάδα!

Pinelia είπε...

Κοσμήματα, κατασκευές, φωτογραφίες, όλα υπέροχα!Μου αρέσουν πολύ τα κουμπώματα των βραχιολιών!

Τουρτίτσες Αλλιώς είπε...

τύφλα να χει ο Σόμπολος!!! χαχαχα Καλημέρα Φανούλα... πολύ όμορφα τα πλεκτά βραχιολάκια σου.

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφα τα βραχιόλια σου Φανή μου!!Υπέροχα!!!Και τα κολιέ το ίδιο!!!Μπράβο σου!!
Πολύ μου αρέσαν οι κουμπαράδες!!!
Καλή βδομάδα να έχεις!!Φιλάκια πολλά!!!

anna είπε...

Γειά σου Φανή με τα ωραία σου........!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια.

marie είπε...

Με ότι κι αν καταπιαστείς γίνεται όμορφο και ιδιαίτερο. Καλή εβδομάδα να έχουμε Φανή μου. Φιλια!

Pepi είπε...

Πανέμορφα όλα! Ειδικά τα βραχιόλια, είναι άπαιχτα! Να'σαι καλά, Φανούλα! Οι δημιουργίες σου, για μια ακόμη φορά, είναι τέλειες! Η δε ανάρτηση είναι καταπληκτική1 Φιλάκια!

debbgoud είπε...

θαυμάσια όλα!!!!

Fotini Crafthappy είπε...

Όχι μόνο εργασιομανής αλλά και πανταχού παρούσα !!! Γειά σου, ακούραστη και ταλαντούχα Φανούλα !!!

Kiki Aposeki είπε...

Δραστήρια όπως πάντα!!! Μπράβο σου Φανούλα μου, που τα καταφέρνεις με όλα τόσο καλά!!! Να περνάς πάντα όμορφα, φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

DIMI είπε...

Πανέμορφα όλα Φανή μου!Τά βραχιολάκια σου είναι φανταστικά!Καί οι κουμπαράδες πολύ όμορφοι!Πάντα καλά νά περνάς!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!Τό εκτιμώ πάρα πολύ!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

Unknown είπε...

Ciao,grazie per la visita sul mio blog!!;D
Da oggi ti seguo anche io!!;)
Complimenti per questi bellissimi lavori!!
A presto!!
Un bacio dall'Italia!!
Sabry!!

Φιλία είπε...

Φανούλα μου, πάντα όμορφα και πολύ μοντέρνα τα κοσμήματα σου! Και οι κουμπαράδες σου ωραίοι και μάλιστα ζωγραφισμένοι απ' τα χεράκια σου!!!!
Μπράβο φιλενάδα
Φιλάκια

Heaven Creations είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΟΥΛΑ!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!! ΠΟΛΥ ΤΗ ΧΑΡΗΚΑ...ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ..ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΔΡΑΣΕΙΣ, ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ...
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! είπε...

Fantastic pieces!Awesome pics!

mia είπε...

Μου αρέσουν όλα!!!!
Καλησπέρα Φανή μου...

χρυσάνθη είπε...

Μπράβο Φανούλα μου!!!Ολα πανέμορφα!Τα βραχιολάκια σου πολύ χαριτωμένα!!!Θαυμάζω τις χορταστικές πάντα αναρτήσεις σου!!Μας γεμίζεις χρώματα και ομορφιές!!!Νάσαι καλά !Φιλάκια!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καλά τα βραχιόλια είναι απίθανα ιδίως εκείνο με το μαύρο το διπλό κορδόνι. Και οι κουμπαράδς με το μηνυματάκι τους....... Υπέροχες φωτογραφίες από εκδηλώσεις που πρέπει όλοι να παρακολουθούμε. Καλή συνέχεια.

Taelia88 είπε...

Τα βραχιολάκια σου είναι πανέμορφα!!! Αυτά με την αλυσίδα είναι το κάτι άλλο!! Μπράβο!!! Πολύ μου αρέσανε!!
Πανέμορφοι και οι κουμπαράδες σου!!
Για τον διαγωνισμό, κάτι έχω στο μυαλό μου, ελπίζω αύριο να γίνει και στην πράξη!! χιχι!
Καλή εβδομάδα να έχεις!!
Φιλιά!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Φανούλα καλημέρα Πρώτα πρώτα να σ'ευχαριστήσω για το βραβείο που μου χάρισες..... Δεν ξέρω τι να αρέσω πρώτα, τα πλεκτά βραχιολάκια(τι πολλούς τρόπους γνωρίζεις;) ή τους κουμπαράδες που είναι ζωγραφισμένοι από σένα και έχουν μεγάλη αξία.....Ολα τα κάνεις υπέροχα και είσαι άξια δημιουργός τους Φιλάκια πολλά!!!

Sophie είπε...

Φανή μου υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου και τα κοσμήματα αλλά και οι κουμπαράδες πολύ ξεχωριστοί!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

Fotini Kouzoumi είπε...

Καλησπέρα Φανή μου!!! Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου, δεν ξέρω ποια να ξεχωρίσω!!! Σ'ευχαριστώ που πρόσθεσες τον διαγωνισμό μου στο σπιτάκι σου!!! Πολλά φιλιά!!!

Marie είπε...

Χουχουλιάρικα κοσμήματα, υπέροχοι κουμπαράδες, λεβέντικοι χοροί.. σούπερ όλα!!!!!! Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ γλυκούλα μου!!!

Tante Kiki είπε...

Οι κουμπαράδες σου τέλειοι, τα βραχιόλια υπέροχα και τα κολιέ ακόμα πιο υπέροχα!!! Τί χρυσοχέρα που είσαι Φανούλα μου γλυκιά!!! Ευχαριστούμε και για τις φωτό με τους χορούς... είναι πολύ ωραίες!
Φιλάκια

Ιωάννα είπε...

Υπέροχα Φανή μου όλα!!!
Χέρι καλλιτεχνικό με ενέργεια και δυναμισμό, μόνο τέτοιες ωραίες παρουσιάσεις μπορεί να δώσει.
Να έχεις μια όμορφη μέρα Φανούλα.

Unknown είπε...

καλημέρα Φανή μου
πω πωωωωωωω....τι ταλέντο είναι αυτό?Βραχιόλια,κουμπαράδες,φωτογραφίες....να δω τι άλλο θα κάνεις-)))
είναι ΟΛΑ μα ΟΛΑ υπέροχα!!!!!!
πολλά φιλιάαααααααα

kallianira είπε...

Το ένα καλύτερο από τ`άλλο!!!!Τα βραχιολάκια με τους κρίκους είναι τέλεια!!!!Και οι κουμπαράδες πολύ χαριτωμένοι!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!

kallianira είπε...

Το ένα καλύτερο από τ`άλλο!!!!Τα βραχιολάκια με τους κρίκους είναι τέλεια!!!!Και οι κουμπαράδες πολύ χαριτωμένοι!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!

Χρυσούλα είπε...

Φανή τι όμορφα που έπλεξες τις αλυσίδες!...πανέμορφα τα βραχιολάκια σου!...Καλά οι κουμπαράδες σου απίθανοι!
Φανή να σου πω ότι οι χοροί που παρακολουθήσατε ήτανε από τον τόπο μου....κατάγομαι από ένα χωριό των Σερρών
Καλό σου βράδυ!

Rena είπε...

Πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά και πως τα σκέφτεσαι δεν σε προλαβαίνω!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...