Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Κουμπαράδες από ανακυκλώσιμα υλικά, βοτσαλάκια ευχών και νέα βραχιολάκια!


Επιτέλους μετά από πολύ καιρό, μπόρεσα να κάνω την πρώτη μου παρτίδα από κουμπαράδες!!!! Ζωγραφισμένοι με ακρυλικά χρώματα, αφού αυτό ξέρω να κάνω καλύτερα απ' όλα τ' άλλα...να ζωγραφίζω. Κουτάκια από καφέ και μπισκοτάκια πουράκια και στην κορυφή λουλούδια  και ψαράκια από πλαστικά μπουκάλια!!! Οικολογικοί κουμπαράδες! Ελπίζω να σας αρέσουν. Φυσικά και θ' ακολουθήσουν κι άλλοι αργότερα.


Οι κουμπαράδες θα συμμετέχουν στη "Δράση Ελληνίδων Bloggers, για τον άνθρωπο, την αγάπη και την αλληλεγγύη" και τα έσοδα θα διατεθούν και αυτή τη φορά  για φιλανθρωπικό σκοπό. Μπορείτε να τους βρείτε μαζί με τους υπόλοιπους σε έκθεση που θα γίνει τον Δεκέμβριο στο Βαφοπούλειο. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους μας στην προσπάθεια αυτή!




Να και ο αγαπημένος μου χιουμοριστικός κουμπαράς με σύνθημα;;; Μα φυσικά: "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!" χεχεχε!! Ατάκα που σημάδεψε την χώρα μας αλλά και τετράφυλλο τυχερό τριφύλλι για να φέρει τύχη και λεφτά στον κάτοχο του!



Τον βλέπετε στις φωτογραφίες μαζί με μερικά καινούρια βραχιολάκια φιλίας που έφτιαξα με charm καρδούλα και σχέδιο diamond με charm καρδούλα και ροζ κρυσταλλάκι Τσεχίας... Μπορείτε να τα δείτε μόνα τους και στις παρακάτω φωτογραφίες...



Να και ένα από τα κολιέ που έχω φτιάξει με καουτσούκ και πολύχρωμες γυάλινες χάντρες που σας έχω δείξει και παλιότερα για να δείτε πως φαίνεται και φορεμένο...


Στη συνέχεια θέλω να σας δείξω βοτσαλάκια ευχών που έφτιαξα!!


Στην κρίσημη καμπή που βρισκόμαστε σαν χώρα, σκέφτηκα ότι μερικές ευχές είναι άκρως απαραίτητες μέσα στο σπίτι μας, για να μας φέρουν κάτι θετικό!!! Έτσι ζωγράφισα με ακρυλικά χρώματα και με one stroke μέθοδο, τα βοτσαλάκια που βλέπετε!! 




Στη συνέχεια 2 βραβεία που έλαβα από την αγαπημένη μου μούσα της μουσικής, Ροδούλα (annoula-rodoula.blogspot.gr), την γλυκιά μας Έλενα (elena-fantasia.blogspot.gr) και από την γλυκιά μου Λένα (kaloydia.blogspot.gr)! Σας ευχαριστώ πολύ καλές μου!!

Για το πρώτο βραβείο πρέπει να πω κι εγώ με τη σειρά μου 10 πράγματα για μένα!! Σ'ευχαριστώ πολύ Μούσα μου γλυκιά!!!


Αρχίζω λοιπόν την εξομολόγηση !!!

1. Αγαπώ τα ζωάκια αλλά τώρα είμαι ξετρελαμένη με το μικρούλη μας, που το ονομάσαμε τελικά Νίρο!!! Είναι φανταστικός!!! και όσο μεγαλώνει γίνεται πιο κούκλος!!!
2 .Έχω κόψει τελείως τα γλυκά, και έπεισα τον εαυτό μου ότι δεν μου αρέσουν!!! Μα καθόόόόόόλου!!! Άρχισα να βλέπω αποτελέσματα!!
3. Ξεχνάω εύκολα, γι αυτό δεν κρατάω κακίες σε κανέναν!! Όμως διαγράφω τελείως κάποιον που με πληγώνει συνεχώς!!
4. Αυτός που δεν συμμετέχει στα δύσκολά μου, δεν θέλω να συμμετέχει  ούτε στα εύκολά μου!!!
5. Δεν ανέχομαι την υπεροψία και την ειρωνία!! Αυτά τα άτομα τα διαγράφω επίσης!
6. Θαυμάζω τους απλούς και άξιους ανθρώπους!! Εξάλλου όλοι οι σπουδαίοι άνθρωποι, ήταν απλοί!!
7. Είμαι ευθύς και ειληκρινής άνθρωπος, δεν γνωρίζω πλάγιους δρόμους!! Λέω την αλήθεια χωρίς περιπλοκές!! Αυτό που λέω, αυτό εννοώ!! Αυτό ενώ ακούγεται σαν προτέρημα, τις περισσότερες φορές φέρνει την αποτυχία!!
8. Μου αρέσει η καλή μουσική, οι σωστές και μελωδικές φωνές, όλα τα όργανα, αλλά  τρελαίνομαι για το βιολί!!!!
9. Αν δεν ήμουν ζωγράφος , θα ήθελα να ήμουν μουσικός!! Αν και μου φαίνεται πολύ δύσκολη η μουσική!!!
10. Αγαπώ τη νέα γεννιά και την θεωρώ καλύτερη από την δική μας!! (αυτό σας το ξαναείπα, αλλά το πιστεύω!).

και τώρα πρέπει να διαλέξω 10 από σας για να παραλάβουν το βραβείο (εγώ επέλεξα 11 χιχι!), με την ίδια υποχρέωση: Να μας εξωμολογηθούν 10 πράγματα από τον εαυτό τους! Πολύ δύσκολος ο ρόλος μου, αλλά πρέπει:

1. katitimou.blogspot.gr, Κάτια μου
2. handmadeanastasiasart.blogspot.gr, Αναστασία μου
3. scrapmaria.blogspot.gr,  Μαρία μου (scrapmaria)
5. giota-agiografies.blogspot.gr, Γιώτα μου
6. chrysanthisart.blogspot.gr, Χρυσάνθη μου
7. podilatisa.blogspot.gr,  Βίκυ μου
8. diaheiros.blogspot.gr, Ρένα μου
9. giagia-antigonh.blogspot.gr, Γιαγιά Αντιγόνη μου
10. mirsiniscreations.blogspot.gr, Μυρσινάκι μου
11. justcreativemoments.blogspot.gr, Κική μου



Για τα άλλα δύο βραβεία έπρεπε να πω 7 πράγματα για μένα αλλά νομίζω ότι ήδη σας κάλυψα με τα παραπάνω 10!! χιχι!! :)

Συνεχίζω λοιπόν με μερικές ακόμα φωτογραφίες από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης που σας υποσχέθηκα...





Παράλληλες εκδηλώσεις με την Δ.Ε.Θ. γίνονται και στη νέα παραλία της Θεσσαλονίκης, όπως παραδοσιακοί χοροί από συγκροτήματα πολιτιστικών συλλόγων,  τραγούδια από συγκροτήματα, μέχρι και πανέμορφα πυροτεχνήματα!! Γιορτή της πόλης μας η Διεθνής έκθεσή της!!!






Εδώ το συντριβάνι με τις ομπρέλες που χορεύουν καθώς πέφτει το νερό επάνω τους!!


Μια αξέχαστη βραδυά,γεμάτη ήχο και φως,μας πρόσφεραν οι χαρισματικοί τραγουδιστές Γιάννης Πλιάτσικας και Ελεονώρα Ζουγανέλη!!! Φαντασμαγορικό θέαμα!!! Πανδαισία χρωμάτων και αξεπέραστες φωνές σε αγαπημένα μας τραγούδια! Ξεσήκωσαν το πλήθος!!! Κόσμος πολύς, καθισμένοι στα παρτέρια, όρθιοι, αγκαλιασμένα ζευγαράκια, μοναχικοί, όλοι λικνιζόμασταν στον ίδιο ρυθμό!! Πολλές φορές με τα χέρια ψηλά να χαϊδεύουν τον αέρα, τραγουδούσαμε μαζί  με τους τραγουδιστές ή και μόνοι μας, μαγεμένοι, όπως γίνεται σε κάθε ζωντανή συναυλία!! Μια απίθανη συναυλία, γεμάτη κέφι και θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές στα δειλινά της έκθεσης, με εξίσου αξιόλογους τραγουδιστές!!! Και μόνο για τις συναυλίες που περιλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου νομίζω αξίζει να πάει κανείς!


Καλό σας βράδυ και καλή σας εβδομάδα!!!

36 σχόλια:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Πανέμορφαααα!!!!! Φανή μου, εξαιρετικά όλα!!!!! Μπράβο σου!!!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

vailie είπε...

Καλησπερα Φανη μου!
Υπεροχες ολες οι δημιουργιες σου!
Οι κουμπαραδες ειναι τοσο χαρουμενοι με τα ομορφα λουλουδια τους...
Μα πιο πολυ λατρεψα τα βοτσαλακια με τις ευχες!
Εχω μαζεψει κι εγω παρα πολλα φετος και νομιζω μολις πηρα την ιδεα τι να τα κανω!
;ο)
Φιλακια !

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα πανέμορφες!!Ωραία περνάτε στην ΔΕΘ!!
Το δωράκι θα έχει έρθει μέχρι την Τρίτη με κούριερ από την Γενική Ταχυδρομική! Ελπίζω αυτή την φορά να το παραλάβεις και να τα χαρείς!!Έβαλα στο δέμα και κάτι έξτρα σε διαφορετικό χρώμα ελπίζω να σου αρέσει!! :) Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!

Unknown είπε...

Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω...είμαι καινούρια στο χώρο, όμως από τη στιγμή που άρχισα να ξεφυλλίζω τις σελίδες σου εντυπωσιάστηκα...Καλό φθινόπωρο εύχομαι...

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
5 ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΖΙ;;;;;;
ΠΩΠΩ!!!!!
ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΙ ΕΝΑΣ!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!
ΘΑ ΚΑΤΑΠΛΗΞΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!!!
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΜΙΚΡΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Φανή οι πετρούλες ειναι υπέροχες με την πρωτοτυπία της ευχής επάνω τους γραμμένη...Οι κουμπαράδες γεμάτοι με φωτεινά χρώματα αλλά χωρίς χρήματα...
Και τα στιγμιότυπα από την Δεθ χρήσιμα για όσους δεν ήρθαν Θεσ/νίκη..Καλό βράδυ Φανή και καλή εβδομάδα.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! είπε...

Beautiful works,cool photos!

Ανώνυμος είπε...

θαυμάσιοι κουμπαράδες κι εμπνευσμένοι!!!
πολύ ωραία και τα βότσαλα!!!!
καλή σου βδομάδα!!
Μαριλένα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Φανή μου!!!!!!
Ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι κουμπαράδες σου;
Τόοοοοοοοοσο!!!
(Που θα έλεγε η μικρή Μαριάννα μας ανοίγοντας τα χεράκια της)
Ετσι που λες έπαθα παλιμπαιδισμό βλέποντας τους!

Και η βόλτα στην Εκθεση... και τα βότσαλα!!!

Ολα μου αρέσουν!!!

Ευχαριστώ πολύ με μια μελένια καλημέρα!!!!!!

Pepi είπε...

Φανούλα, τι σκάρωσες πάλι??!!! Τι όμορφοι λουλουδάτοι κουμπαράδες! Πόσο γλυκά είναι τα βοτσαλάκια σου! Απίθανες οι απαντήσεις σου! Τέλειες οι φωτογραφίες σου! Χόρτασαν τα μάτια μου! Μπράβο για τα βραβεία, τα οποία άλλωστε τα αξίζεις και με το παραπάνω!! Κι ένα ευχαριστώ για το βραβείο που μου χάρισες! Καλή και γλυκειά εβδομάδα να'χεις! Τα φιλιά μου!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Όλα είναι υπέροχα: οι κουμπαράδες (ο "λεφτά υπάρχουν" είναι "όλα τα λεφτα" χαχαχα), τα κοσμηματάκια, τα υπέροχα βότσαλα, οι εικόνες από τη ΔΕΘ;;; Ξέχασα κάτι; ΥΠΕΡΟΧΑ...

Marie-Anne είπε...

Τι πλούσια ανάρτηση Φανούλα ! Μας χόρτασες ομορφιές και χρώματα! Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου αλλά ξετρελλάθηκα με τα βότσαλα με τις ευχές!
Νά'σαι καλά γλυκιά μου, και καλή εβδομάδα!

Unknown είπε...

μμμ...ωραία περνάτε εκεί-)))
όλα μα όλα είναι εξαιρετικά.Μπράβο και στις τυχερούλες-)))))
φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα-)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πλούσια σε θέματα και ωραία αναρτηση
ομορφοι οι κουμπαραδες και καλη επιτυχια
τα κοσμηματα σας ομορφα
συγχαρητηρια για τα βραβεια και ευχομια κι αλλα

καλημέρα και καλή εβδομάδα

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!!! Ωραία περνάτε στην Θεσσαλονίκη...
Καλή σου βδομάδα!!!

DIMI είπε...

Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου Φανή αλλα καί οι πετρούλες πανέμορφες!Καλή εβδομάδα!

χρυσάνθη είπε...

Σε κάθε επίσκεψή μου γεμίζει η ψυχή μου με χρώματα και ομορφιές!!!Μπράβο για τους κουμπαράδες!!!Τα κοσμηματάκια σου όπως πάντα χαρούμενα και όμορφα!!Οι πετρούλες πανέμορφες!!!Πολλά βραβεία σου αξίζουν !!
Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο!!Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χαρίζεις!!

Φιλία είπε...

Φανούλα μου, οι κουμπαράδες σου είναι θαύμα όπως και τα "γνωστά" βραχιολάκια φιλίας.... Αλλά τα βότσαλα των ευχών τα λάτρεψα. Όλα μαζί είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
Φιλιά

Vivika είπε...

Φανή τι υπέροχα πράγματα έφτιαξες πάλι? Όλα είναι ένα και ένα! Πολύ πολύ μου άρεσαν οι κουμπαράδες!

Unknown είπε...

Ολα πανέμορφα!
Οι κουμπαράδες μου άρεσαν πολύ, γεμάτοι χρώματα, αλλά λάτρεψα τις λεπτομέρειες στα καπάκια τους.
Τα βότσαλα 'όλα τα λεφτά"!!!!Ο συνδυασμός χρωμάτων!!!
όσο για τις φωτογραφίες και τη διήγηση του κλίματος, από την Διεθνή Έκθεση, σ΄ευχαριστούμε πολύ που μας ταξίδεψες!
Πάντα χαρούμενη και δημιουργική!

Μαρία είπε...

Καλημερα Αγαπημενη..να σαι καλα..υπεροχοι οι κουμπαραδες..με ζωηρα χρωματα..σ'ευχαριστω για το βραβειο..μολις πιασω λιμανι στο λημερι μου..θα κανω αναρτηση..καλα να περνας..με γεια τα βραβειακια σου..υπεροχες οι φωτο..σε φιλω...

giota είπε...

καλημερα Φανη μου.Υπεροχα ολα ,ευχαριστω παρ απολυ για το βραβειο.φιλακια!

Pinelia είπε...

Κουμπαράδες, πετρούλες, κοσμήματα βραβειάκια, φωτογραφίες!Τι να πρωτοπώ?Μου άρεσαν όλα ειδικά ο κουμπαράς που λέει "Λεφτά υπάρχουν" θα γίνει ανάρπαστος.......

Elena είπε...

Όλες οι δημιουργίες σου Φανή μου είναι εξαιρετικές, όπως πάντα! Ξετρελάθηκα όμως με τα βότσαλα των ευχών.... Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και εύχομαι να'χεις πάντα επιτυχίες και χαρές! Να περνάς όμορφα, φιλάκια! :-)

mirsini's creations είπε...

Γειά σου Φανή μουυυυυ...αγαπημένη μουυυυυ. συγχαρητήρια για τα καινούρια σου βραβεία και σε ευχαριστώ τόσο μα τόοοοσο πολύ για το βραβείο που μου δίνεις :ο)))..!!!!!.πρέπει βέβαια και να εξομολογηθώ αυτά τα 10 πράγματα για μένα..ώχ..αλλά θα το κάνω ειδικά για'σένα...και πολύ μου άρεσε να διαβάζω τις δικές σου 10 εξομολογήσεις...πολύ μου αρέσεις Φανή...το έχεις καταλάβειιι ;ο)) ;!!!..καλά οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοιιι...πολύ όμορφοι και τα κοσμήματά σου, και τα βοτσαλάκια σου...όλα πανέμορφα !!!!
Να περνάτε πολύ πολύ όμορφα εκεί στη Θεσσαλονίκη....μιά όμορφη ζωντανή φθινοπωρινή πόλη...πολύ μου αρέσει που το μοιράζεσαι μαζί μας !!!!
Αγκαλίτσες και φιλάκια πολλά φίλη μουυυυυυ!!!!!
Καλό απόγευμα!!! ;ο)))

Taelia88 είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Φανή!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!
Οι κουμπαράδες σου τέλειοι!! Αυτό το λεφτά υπάρχουν.. θεϊκό!! χαχαχα! Αλλά και τα βοτσαλάκια των ευχών, μοναδικά!!
Και η ΔΕΘ για άλλη μια φορά φαίνεται υπέροχη! Είμαι σίγουρη πως πέρασες φανταστικά!!!
Φιλιά!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Φανούλα μου, τι ωραία ανάρτηση είναι αυτή!!!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ Φανή μου, για τους κουμπαράδες σου!! Εύχομαι να τους πουλήσετε όλους, γιατί το αξίζει ο θεάρεστος σκοπός του μπαζάρ.
Τώρα για τι να πρωτομιλήσω. Για τα εκπληκτικά σου βότσαλα ευχών; για τα βραχιολάκια φιλίας; για τον κολιέ; για την έκθεση; Είναι όλα τέλεια!!!!!
Οι απαντήσεις σου, με έκαναν να καταλάβω ότι μοιάζουμε πάααρα πολύ!!!
Φανή μου επειδή πολυλόγησα, σταματώ εδώ.
Σου στέλνω πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά αγάπης!!!

Kiki Aposeki είπε...

Όλα είναι τόσο όμορφα Φανούλα μου!!!Οι κουμπαράδες, τα βραχιόλια αλλά κυρίως οι πετρούλες που με ξετρέλαναν!!!! Σ'ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο στο blog μου, είσαι φοβερή!!!! Δεν θα παραλείψω να σ' ευχαριστήσω και για το βραβειάκι που το παίρνω και πάω να το στολίσω με χαρά!!! Καλό βράδυ και πολλά πολλά φιλιά!!!

starhomecraft είπε...

Γεια σου Φανη!Καταπληκτικοι οι κουμπαραδες σου!!!Μπραβο σου!!!!Θα τα πουμε και στην εκθεση!Πολλα φιλια Αναστασια

Χρυσούλα είπε...

Πώ!πώ! κουμπαράδες! χαρούμενοι και όμορφοι!...Καλή τύχη νάχουν!....Οιπετρούλες σου μου άρεσαν πολύ!...το συνηθίζω κι`εγώ αυτό με τα θετικά μηνύματα....Τα βραχιολάκια σου πανέμορφα! όπως και τα προηγούμενα....τα βραβειάκια σου να τα χαρείς! τ`αξίζεις!....
Εχαριστούμε για τις φωτό...νάχεις ένα όμορφο απόγευμα!

Fanypap είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ φίλες και φίλοι μου για τα καλά σας σχόλια!!!Χαίρομαι που σας άρεσαν όλα και σας έβαλα στο κλίμα της έκθεσης και της πόλης μας γενικά, αυτές τις μέρες!!Απαντώ σε όλους-ες σας μαζί, συγνώμη, λόγω πίεσης χρόνου!!! Σας αγαπώ πολύ όλες σας, μου αρέσετε κι εμένα πολύ, και με αγωνία περιμένω την γνώμη σας!!Τρέχω στα σπιτάκια σας!! φιλάκια πολλά!!

Marsia Bramucci είπε...

Καλημέρα Φανή μου, τι κάνεις?
Διάβασα το μήνυμα σου και ευχαριστώ πολύ, και για τα παιδιά σου εύχομαι μια υπέροχη χρονιά.. Τι ωραίες ζωγραφιστές πετρούλες είναι αυτές?!! Μου δίνεις ιδέες... και μετά θα με δουλεύει ο άνδρας μου που δεν αφήνω τίποτα άβαφτο.. χα χα χα... μου λέει πως φοβάται μη ξυπνήσει κάποιο πρωί και βρεί και το πρόσωπο του ζωγραφισμένο.. χα χα.. Φιλάκια πολλα..

SPYRIDOULA είπε...

Οι δημιουργίες σου πάρα πολύ όμορφες και μοναδικές!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!Εύχομαι να τα 1000σεις!Και οι φωτογραφίες απο τη ΔΕΘ υπέροχες!Φιλιά πολλά!!!

φόρα είπε...

φανή! γεια σου! χρονια κ ζαμανια ξέρω ξέρω.. αλλά από ότι βλέπω όσο εγώ λιαζόμουν το παρεάκι συνέχιζε ακάθεκτο.. άντε τώρα να σας προλάβω..
υ.γ όλα υπέροχα αλλά τα δαχτυλιδια καουτσούκ πολύ προχώ.. πολύ όμορφα!
φιλιά φιλιά φιλια!!!!

Αναστασία είπε...

Φανή μου πολλά φιλιά! Πανέμορφοι οι κουμπαράδες μα και τα έργα με τους μαθητές σου σε νεότερη ανάρτηση, αριστουργήματα. Εσύ παιδί μου θα τους κάνεις όλους καλλιτέχνες!!!!! Σ΄ευχαριστώ για το δωράκι σου, μα δεν θα μπορέσω να συμμετέχω στις ερωτήσεις σου γιατί έχω πρόβλημα με τον Η/Υ που δεν φορτώνει γρήγορα, και με τη νέα σχεδίαση του bloger που με αποσυντόνισε γιατί δεν έχω προλάβει ακόμη να δω πως λειτουργεί. Πάντως σ' ευχαριστώ. Καλή σου εβδομάδα!

Unknown είπε...

φανουλα μου τι ομορφοι οι κουμπαραδες σου!!!υπεροχοι!!σιγουρα θα ξετρελανουν στην εκθεση.. τα βοτσαλακια ομως με τις ευχες εξαιρετικη ιδεα κ κατασκευη φυσικα..
μπραβο κ για τα βραβεια σου τ αξιζεις ολα..πολλα φιλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...