Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Tutorial για οικολογικές κατασκευές με πλαστικά μπουκάλια! Πολύχρωμα Λουλούδια!

Σήμερα το θέμα μας ήταν η οικολογια! Κατασκευάσαμε, (εγώ και οι μικροί μου μαθητές, τα αστεράκια μου), λουλούδια και καντηλάκια με κεράκια από πλαστικά μπουκάλια που μαζέψαμε."Δεν πετάμε τίποτα" είναι το ρητό μας! 


Εδώ θα σας δείξω πως φτιάξαμε τα λουλούδια και την βάση για ρεσώ.







Εδώ γράψαμε τα υλικά που θα χρειαστούμε, όπως τα βλέπετε και στην φωτό!



Κόβουμε τα μπουκάλια στο οριζόντιο σημάδι που έχουν από το μέρος του στομίου του.




Κόβουμε κατά μήκος επάνω στο σημάδι που έχει το μπουκάλι, (ένα παρά ένα, δηλ. ένα κόβουμε ένα σημάδι αφήνουμε) και σχηματίζουμε τα πέταλα του λουλουδιού, κόβοντας λίγο τις γωνίες του, να είναι στρογγυλεμένα , όπως βλέπετε στην φωτό.






Ανάβουμε ένα κερί και καίμε, ενώ κουνάμε οριζόντια το κερί, (η φλόγα ακουμπάει στο πλαστικό), από το εξωτερικό μέρος, στην βάση (εκεί που αρχίζουν να σχηματίζονται τα πέταλα). 

ΠΡΟΣΟΧΗ! για λίγο, έως ότου λυγίσουν τα πέταλα προς τα έξω, βοηθούμενα λίγο και από εμάς.Το σωστό είναι να λυγίσουν απότομα και μόνα τους προς τα έξω, εάν το κάψουμε στο σωστό σημείο, το οποίο βρίσκουμε ενώ κουνάμε πάνω κάτω,  λίγο την βλόγα. Βλέπετε φωτό. 

Σημείωση: Αυτό το έκανα εγώ για τα παιδιά, για να μη καούν. Εάν το κάψετε με μικρό φλόγιστρο, πρέπει να καεί από την μέσα πλευρά, στη βάση των πετάλων πάλι.



Σκουπίζουμε τη μουντζούρα από το κερί, με ένα στεγνό χαρτί.




Αλείφουμε Ατλακόλ αραιωμένη, σε ένα κομάτι10Χ10, αλουμινόχαρτο, και κολλάμε επάνω μία χρωματιστή χαρτοπετσέτα.


Κάνουμε μια μπαλίτσα από χαρτί, όσο το στόμιο του μπουκαλιού και βάζουμε κόλλα. 



Τυλίγουμε την μπαλίτσα με το αλουμινόχαρτο (η χαρτοπετσέτα από έξω)


Χώνουμε μέσα στο στόμιο του μπουκαλιού, τη μπαλίτσα, (πρέπει να εφάπτεται), και αλείφουμε ατλακόλ και από πάνω στην χαρτοπετσέτα, και γύρω γύρω εκεί που ακουμπάει στο στόμιο, και το αφήνουμε να στεγνώσει. Βιδώνουμε το καπάκι στο στόμιο όπως θα το δείτε παρακάτω στην φωτό με το σύρμα. (στην φωτό που ακολουθεί τα πέταλα όπως βλέπετε είναι ήδη χρωματισμένα, παρακάτω σας εξηγώ πως γίνεται αυτό..)


Απλώνουμε αραιωμένη ατλακόλ στην εξωτερική πλευρά των πετάλων, 


Κολλάμε μια χρωματιστή χαρτοπετσέτα , με την καλή εκτύπωση προς την πλευρά της κόλλας.

Απλώνουμε ατλακόλ και πάνω από την χαρτοπετσέτα, αφού στεγνώσει, ή προσεκτικά ακόμη και όταν είναι υγρή.


Αν θέλουμε αντί να κολλήσουμε χαρτοπετσέτα, το βάφουμε με ειδικά χρώματα για γυαλί, ή στην ανάγκη χρησιμοποιούμε και το Μανόν μας για νύχια, όπως έκανα εγώ εδώ. Βλέπε φωτό.


Αφού στεγνώσει καλά, κόβουμε το περίσσευμα της χαρτοπετσέτας γύρω από τα πέταλα. Σημείωση, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και ύφασμα αντί για χαρτοπετσέτα.

Τυλίγουμε σφιχτά με πένσα, σύρμα γύρω από το στόμιο του μπουκαλιού, και τυλίγουμε από πάνω μία κορδέλα. Κάνουμε και έναν όμορφο φιόγκο,( εγώ δεν είχα κορδέλα στην εξοχή που το έφτιαξα , γιαυτό δεν έβαλα), έτσι ώστε να μη φαίνεται το σύρμα.




Περνάμε καλαμάκια πλαστικά στο σύρμα, ώσπου να σκεπαστεί όλο το σύρμα, έως το στόμιο, και λυγίζουμε από κάτω το σύρμα  προς τα έξω   για να μη φύγουν τα καλαμάκια.





Τα λουλούδια μας είναι έτοιμα να τα τοποθετήσουμε όπου θέλουμε!


Το λευκό λουλούδι, είναι από μπουκάλι απορρυπαντικού πιάτων, και είναι ζωγραφισμένο μόνο στα κόκκινα σημεία του, με Μανόν για νύχια...



Με τον ίδιο τρόπο (ίδιες οδηγίες ακριβώς), γίνεται και το κουπάκι για ρεσώ κεράκι, πολύ όμορφο που θα σας το δείξω στο επόμενο tutorial που θα φτιάξω αναλυτικά με οδηγίες!!

Πως σας φάνηκαν τα λουλουδάκια μου;;; :) Πολλά φιλάκια σε όλους και όλες!

53 σχόλια:

Λαμπρινή είπε...

Τι όμορφα που δείχνουν όλα μαζί!!!Και πόσο οικολογική όλη η κατασκευή!!!Θα το κάνω με τα παιδιά και μου έδωσες ιδέα με τα μανό...έχω τόσα πολλά χαλασμένα!!Ευχαριστούμε πολύ.

Sophie είπε...

Πολύ ωραία ιδέα Φανή μου και τα λουλούδια δείχνουν πανέμορφα!!!Θα το δοκιμάσω και πιστεύω να το καταφέρω οι οδηγίες σου είναι κατατοπιστικότατες!!!Καληνύχτα φιλάκια...

mia είπε...

Φανή καλησπέρα....σου βγήκαν πάρα πολύ καλά ....και μπράβο σου που μπήκες στον κόπο να τα δείξεις αναλυτικά.....νασαι καλά...

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΑΝΗ,
ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΔΕΝ ΛΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΩΝΕ , ΟΠΩΣ ΟΙ ΧΕΛΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΗΤΗ . ΣΑΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑΝ! ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΧΡΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ!
ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΠΟΥ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΦΑΝΟΥΛΑ, ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΥ, ΜΙΚΡΗ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΟΥΤΕ 100!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! είπε...

A fantastic idea!Thanks!

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

I love this project.

Check the work of Dale Chihuly. He does amazing work with glass.

http://www.chihuly.com/

Fanypap είπε...

Λαμπρινή μου, χαίρομαι που σου άρεσαν! φυσικά και να δοκιμάσεις, είναι εύκολο. φιλάκια.

Sophie μου, πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις, καλή επιτυχία! φιλάκια.

Mia μου, σ'ευχαριστώ πολύ, το έκανα όπως το κάνω για τα αστεράκια μου(τους μαθητές μου).φιλάκια.

Fanypap είπε...

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου, πραγματικά δεν πετάχτηκε τίποτα, γιατί όπως θα δεις στο επόμενο tutorial, με τα υπόλοιπα κομμάτια, κάναμε πάλι κάποια ωραία πράγματα!!!
Ναι, ακριβώς αυτό που λες θέλουμε να περάσουμε στα παιδιά!Να μη πετάμε τα υλικά που βλάπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας, μπορούμε να κάνουμε κάτι χρήσιμο μ'αυτά!Και φυσικά ξετρελάθηκαν!
Ωραία η ιδέα σου για χριστουγεννιάτικα!!! ευχαριστώ. φιλάκια πολλά.

Fanypap είπε...

Rena christodoulou, Ρένα μου, φυσικά και σε θέλω, για συνεργάτη μου όμως! όχι λογω ηλικίας, αλλά σε χρειάζομαι για τις γνώσεις σου! Όσο για την ηλικία, όσο ζει κανείς, μαθαίνει... αυτό το τηρώ κι εγώ!Ποτέ δεν είναι αργά για να μάθουμε κάτι ωραίο! φιλάκια πολλά΄.

raydenzel1 είπε...

you have many talents!

Fanypap είπε...

Ewa Gyongyos Vilaga, thank you too!!! Your ideas makes me happy! I can not leave a message in your blog so easy.Fantastic work Ewa!!!Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Art at Chesterbrook Academy Elementary school, My friend Marilena, thank you so much!!! your work is Fantastic too! thank you for the information for glass.I'll see it.Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

R.Jacob, my friend, thank you very much!Good creations to you. kisses from Greece.

Ρένα είπε...

Φανή μου υπέροχη δουλειά !!!Μπράβο σε σένα και τα αγγελούδια σου!!!!Φοβερή ιδέα!!!!

Unknown είπε...

Πολύ ωραία τα λουλούδια σου και το ανθοδοχείο σου. Όσο για την ανάρτηση σου είναι καταπληκτική σε κάνει να θες να το δοκιμάσεις!!!
Φιλιά και μια όμορφη καλημέρα!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Υπέροχη ανάρτηση και άκρως οικολογική!!!! Επιτέλους όχι άλλα σκουπίδια στον Πληνήτη!!!!!!

Unknown είπε...

Φανή μου!! είναι πολύ ωραία ιδέα!!!
Σίγουρα θα το δοκιμάσω και εγώ!!
μου έδωσες ιδέες!!!!
... κηροπήγια!... διακόσμηση σε γιορτινό τραπέζι!!...σε πασχαλινές λαμπάδες!... φαναράκια!......

Katerina Galati είπε...

Μ' αρέσουν πολύ τα λουλούδια που φτιάξατε με τα παιδιά!!! Πολύ δημιουργική ενασχόληση και φαντάζομαι πως θα ξετρελάθηκαν τα πιτσιρίκια.

Σ' ευχαριστούμε για το tutorial!!!
Καλές δημιουργίες!!!

Katerina Galati είπε...

Μ' αρέσουν πολύ τα λουλούδια που φτιάξατε με τα παιδιά!!! Πολύ δημιουργική ενασχόληση και φαντάζομαι πως θα ξετρελάθηκαν τα πιτσιρίκια.

Σ' ευχαριστούμε για το tutorial!!!
Καλές δημιουργίες!!!

fotolabida maria είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Μα τι φαντασία είναι αυτή Φανή μου!!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά, τα συγχαρητήριά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και οι οδηγίες σας βήμα προς βήμα τέλειες!
Τι όμορφη ομάδα που είστε!! Σας χαίρομαι πραγματικά! Πόσο όμορφα και δημιουργικά περνάνε το χρόνο τους τα παιδάκια μαζί σου Φανή μου. Τα φαντάζομαι γύρω σου, κι εσένα σαν μια γλυκιά μαμά-δασκάλα να τα καθοδηγείς! Τι όμορφη εικόνα!!
Να τους δώσεις πολλά φιλάκια από εμένα έτσι1
Μια μεγάααλη αγκαλιά και πολλά φιλάκια!!!

Rena είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή ειδικά για παιδιά γιατί και δημιουργούν και μαθαίνουν τα υλικά και ανακυκλώνουν!!!Μπράβο!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;;;;!!!ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Αναστασία είπε...

Φοβερά, τεράστια λουλούδια! Πολύ όμορφη χειροτεχνία για παιδιά! Θα το πω στη Μαρίνα! Φιλιά

Fanypap είπε...

Ρένα μου, σ' ευχαριστώ πολύ!να χαίρεσαι τον Πρίγκηπά σου! φιλάκια.

Μαρία μου , σ'ευχαριστώ πολύ!χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλάκια.

Ποδηλάτησα, Βίκυ μου,σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Μajia μου, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! φιλάκια.

Katerina Galati, Κατερίνα μου, σ'ευχαριστώ! Πράγματι ξετρελάθηκαν! Ειδικά όταν τα φύλλα λυγούσαν με τη φλόγα...χίλια Άχ! γέμισαν τη αίθουσα! φιλάκια πολλά.

Fotolabida μου, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Ροδούλα μου, γλυκιά μου μούσα!Πόσα καταλαβαίνεις...πράγματι νιώθω σαν μαμά τους!Ευχαριστούμε για τα φιλάκια, θα τα δώσω! φιλάκια και από μένα, ποοοοοοοολλλλάάάά!!!

rena μου, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Νάσια μου, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Αναστασία μου, σ'ευχαριστώ πολύ! ναι να τα κάνετε μαζί! φιλάκια πολλά.

el.mar είπε...

Πολύ ωραία ιδέα και αναλυτική ανάρτηση!!!Υπέροχο το αποτέλεσμα!!!
Φιλιά!!!!!!

maya =^o^= είπε...

ακούραστη είσαι!!! και έχεις φοβερές ιδέες!!!χίλια μπράβο!!!πολύ όμορφα και χαρούμενα!!! ποπ αισθητική!!!σου φτιάχνουν τη διάθεση!!!!φιλάκια!!!!!!!

Fanypap είπε...

el. mare, κουνελάκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ! καλή επιτυχία στον διαγωνισμό της apinkdreamer! φιλάκια.

maya μου, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!καλή επιτυχία και σε σένα!!! φιλάκια πολλλάάά΄!

maya =^o^= είπε...

σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!καλό βράδυ!!! φιλάκια!!!!!!!!!

Olga είπε...

What a great tutorial for this project! I love how you use your creativity and imagination.

Fanypap είπε...

Olga, my friend, thank you very much!I try to show, how easy it is, to make art!Kisses from Greece.

Unknown είπε...

Πέρνα μια βόλτα από εδώ Surprise!!!

Kiki Aposeki είπε...

Φανούλα μου τι όμορφη κατασκευή είναι αυτή? και επειδή έφτιαξες λουλούδια τα μικρά αντιλαμβάνονται κατευθείαν τη σημασία της ανακύκλωσης!!! " απο ένα σκουπίδι, βγαίνει λουλούδί" μου επιτρέπεις να το κάνω κατασκευή στην τάξη? Τα φιλιά μου και καλό μήνα!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Φανή μου αγαπημένη πέρασα για ευχές.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!! ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ.
Φιλάκια!!!

Mania είπε...

Σπέσιαλ και οικολογική ανάρτηση!! Συγχαρητήρια!! Καλό δημιουργικό μήνα!!

Elena είπε...

Η κατασκευή σου είναι καταπληκτική, υπέροχα τα πολύχρωμα λουλούδια σου, το σημαντικότερο είναι το μήνυμα που ήθελες να περάσεις στα μικρά σου αστεράκια !! Μπράβο!! Μπράβο!! Μπράβο!!!
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου: Δεν πετάμε τίποτα!!!

Καλό μήνα!!!!

Φιλάκια πολλά!!!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν σε σένα αγαπημένη Φανή και τους μικρούς μαθητές σου. Το αποτέλεσμα της δουλειάς σας, εξαιρετικό!!!!
Εύχομαι καλό μήνα, με εξίσου όμορφες δημιουργίες!
Αντώνης

Fanypap είπε...

Σωτηρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ για την ευχάριστη έκπληξή σου!!! θα το πάρω με χαρά μου!!!φιλάκια πολλά!

Κική μου, χαίρομαι που σου άρεσε, και χαίρομαι περισσότερο για τον τίτλο που έβαλες! Φυσικά και να το κάνεις στην τάξη σου!! Για αυτό το λόγο δεν σας δείχνω πως γίνονται;;;Καλή επιτυχία γλυκιά μου!

Fanypap είπε...

Ροδούλα μου καλό μήνα και δημιουργικό και σε σένα γλυκιά μου!!!! φιλάκια πολλά.

Μάνια μου, σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου, καλό μήνα και σε σένα με ωραίες δημιουργίες!! φιλάκια πολλά.


Elena μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλό μήνα και δημιουργικό και σε σένα καλή μου. φιλάκια πολλά.

Fanypap είπε...

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, καλό μήνα και σε σένα Αντώνη , και στα δικά σου αστεράκια καλό μήνα με πολλές δημιουργίες και γνώσεις!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με τιμά η γνώμη σου!φιλάκια σε όλους σας.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Φανή, τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!!
Υποκλίνομαι!
Αγαπάω πολύ τις οικολογικές κατασκευές και χαίρομαι πολύ όταν βλέπω τέτοιες!
Να είσαι καλά!!

deppy11 είπε...

τι υπεροχη ιδεα!!!! ξετρελαθηκα!!!!

Fanypap είπε...

Καρπαθάκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!καλές κατασκευές εύχομαι και σε σένα,και καλή σχολική χρονιά!φιλάκια πολλά!

Fanypap είπε...

Deppy 11, Ντέπη μου, χαίρομαι που σου άρεσε! καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι! φιλάκια.

Perladora είπε...

Very creative and unique works!!! :-) Congratulations!!!

Fanypap είπε...

Perladora, my new friend, thank you Very much! kisses.

Δέσποινα είπε...

Φανή καταπληκτικά τα λουλουδάκια, μας δείχνουν τρόπο διασκέδασης, καλλιτεχνίας ενώ συμβάλλουν στο να καταλάβουν τα καιδιά και οι γύρω μας ότι από το πιο απλό αντικείμενο μπορούμε να ωφελιθούμε. Σ' ευχαριστούμε για τις ιδέες σου.

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

τιποτα δεν παει χαμενο

Fanypap είπε...

Δέσποινα γλυκειά μου , εγώ σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! φιλάκια.

idiadromi, σ'ευχαριστώ! Αυτό θέλουμε να καταλάβουν τα παιδιά μας, ότι αξιοποιούμε τα πάντα!!!φιλάκια.

Taelia88 είπε...

Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #20 :)
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλιά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...