Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες με τα αστεράκια μου!


Έτοιμα τα καλούπια μας για τα χριστουγεννιάτικα στολιδάκια μας και φέτος!! Η χαρά των αστεριών μου απερίγραπτη!! Μπήκε και ο γύψος!! Μεγάλη ανυπομονησία για να ξεκαλουπώσουμε!! Το αποτέλεσμα τους ξετρέλανε!! Κοιτάξτε πόσο αφοσιωμένα τα βάφουν!!! Και οι χριστουγεννιάτικες καρτούλες με το κερί και τα γκι ζωγραφίζονται με μεγάλη χαρά!! Κάναμε και μενταγιόν με φίμο, τα ψήσαμε σαν κουλουράκια και βλέπετε εδώ μερικά , τα περισσότερα τα πήραν πριν προλάβω να τα φωτογραφίσω!! Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας!! Με χαρά και υγεία!!! Τα άλλα έρχονται!!







Το Τζέγκα που έγινε ντόμινο, ένα διαλειμματάκι απαραίτητο για τα παιδιά ανάμεσα στις δραστηριότητές τους!! και συνεχίζουμε!!


















Πως να μην είμαι σίγουρη ότι η νέα χρονιά θα είναι υπέροχη για μένα με τόσα πολλά όμορφα δωράκια από αγαπημένους φίλους!


Δωράκια από την αγαπημένη μου Αχτίδα (aktida.blogspot.gr)!




Απρόσμενη χαρά !!! πήρα φέτος τόσες καρτούλες και ευχές από τις αγαπημένες μου φίλες !! Εδώ βλέπετε την καρτούλα που μου έστειλε η γλυκιά μας Σμαραγδένια (smaragdenia-roula.blogspot.gr)! Ρουλάκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ !!!  Καλές γιορτές και σένα γλυκούλα μου, και στην όμορφη οικογένειά σου!!


Επίσης δωράκια και καρτούλα από την αγαπημένη μας Debgoud (debbs-jewelry.blogspot.gr)! Χαρούμενες γιορτές και ευτυχισμένη η νέα χρονιά αγαπημένη μου φίλη Δέσποινα!


Πίνακας δωράκι από το αστεράκι μου Κωνσταντίνο! Χαρούμενες γιορτές για σένα και την οικογένεια σου αγαπημένε μου Κωνσταντίνε!!

 

Να και οι δικιές μου καρτούλες με τις οποίες θέλω να πάρω μέρος στον διαγωνισμό που κάνει το αγαπημένο μου δελφινάκι (delfinaki-sunset.blogspot.gr)!


Ο φετινός δύσκολος χρόνος για όλους μας, για μένα ήταν ακόμα πιο σκληρός, και μου άφησε δυσαναπλήρωτο κενό, αφού ήταν ο χρόνος που έχασα τον αγαπημένο μου πατέρα!! Ναι μεγάλος ήταν, δεν λέω, αλλά ήταν ο δικός μου μπαμπάς! Ο μπαμπάς, που εκτός από στήριγμα και παρηγοριά, αισιόδοξος και αγωνιστής της ζωής, γινόταν παιδί με τα παιδιά και μεγάλος με τους μεγάλους. Ο άνθρωπος με τη διαύγεια πνεύματος, που λείπει από τη δική μας παρέα, από την παρέα των εγγονιών του,  από την παρέα των φίλων του κυνηγών, (νέων παιδιών που τον θεωρούσαν απαραίτητο κρίκο της αλυσίδας τους, για την εμπειρία του και τις συμβουλές του.)

Τα πρώτα Χριστούγεννα χωρίς εσένα μπαμπά μου, θα είναι πολύ μουντά και αχρωμάτιστα!! Ξέρω, θα είσαι κοντά μας, μέσα από την αγάπη μας για σένα!! Ευτυχώς  που πρόλαβα και αποτύπωσα στον καμβά το βλέμα του, το πνεύμα του, το χαμόγελό του!


Είναι η πρώτη φορά που μπορώ να μιλήσω γι αυτό, και με πληγή που αιμοραγεί ακόμα, που να βρω όρεξη για Χριστουγεννιάτικα στολίδια και διακόσμηση! Για τον λόγο αυτό σας δείχνω το δένδρο της φίλης μου Τασούλας από την Κατερίνη και το τζάκι της στολισμένο επίσης, πανέμορφα και τα δύο! Καλές γιορτές σε όλους σας!



Και από την παγωμένη νυχτερινή μας παραλία, το  φωτεινό καραβάκι μέσα στη θάλασσα, Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της παραλίας μας, καθώς και πλοίο  στο βάθος φωτισμένο, με ρομαντικό αντικατοπτρισμό στη θάλασα!!! Υπέροχη ηρεμία και γαλήνη, μια βόλτα αυτή την ώρα στη παραλία, σου καθαρίζει το μυαλό από κάθε σκέψη!!




Καλές γιορτές σε όλους και το νέο έτος να είναι πολύ πιο εύκολο και χαρούμενο από αυτό που φεύγει!!

19 σχόλια:

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Φανούλα μου σου εύχομαι ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα με υγεία. Καλές δημιουργίες με τα αστεράκια σου. Εύχομαι επίσης να είστε εσείς γεροί παιδιά και εγγόνια και να θυμάστε τον πατέρα σου με αγάπη. Η φωτογραφία του ολοζώντανη. Φιλάκια

Φένια είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!! ΦΙΛΙΑ

Μαρία είπε...

..Ευλογημενα Χριστουγεννα Αγαπημενη..να σαι καλα..τ'Αγγελακια σου παντα να γεμιζουν με χαρα και γελιο την ομορφη Ψυχη σου..οσο για τον Πατερα σου..ειναι καλα εκει ματια μου..οσο γελας εσυ..θα γελα κι αυτος απο κει πανω..δουλεψετο και θα δεις οτι ειναι ετσι πιο καλα..να σται ολοι καλα..ο Κυριος μαζι σου..μαζι σας..χαρα μονο χαρα..σε φιλω..

Maria Villioti είπε...

Φανούλα υπέροχες δημιουργίες με τ'αστεράκια σου! Όσο για τις απώλειες... σε καταλαβαίνω. Για μένα θα'ναι τα πρώτα Χριστούγεννα που λείπουν και οι δύο. Παύεις να'σαι παιδί όταν φεύγουν οι γονείς και είναι δύσκολο να το δεχτείς. Όμως αυτός είναι ο κύκλος της ζωής. Μήπως κι εκείνοι δεν ήταν παιδιά κάποτε; Κι όπως λέω, μακάρι να'ναι πάντα αυτός ο κύκλος και να μη σπάνε κρίκοι ενδιάμεσα. Να περάσεις καλά γλυκιά μου Φανούλα, μαζί με τους αγαπημένους σου! Καλά Χριστούγεννα.

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφες οι δημιουργίες των αστεριών σου Φανούλα μου!! Και υπερπολύτιμες!!!
Να σαι γερή και δυνατή να θυμάσαι με αγάπη τον μπαμπά σου!!!
Καλά Χριστούγεννα να χεις Φανή μου!!
Καλές γιορτές με αγάπη και χαρά!!
Σε φιλώ γλυκά!!!

Ελενα Λ. είπε...

Φανή μου είναι όλα καταπληκτικά!
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη με την οικογένειά σου και τους δικούς σου ανθρώπους!
Να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες και πάντα ευτυχία!
Τα φιλιά μου καλά Χριστούγεννα!

Νίκη είπε...

Φανούλα μου στέλνω πολλές ευχές για τις άγιες μέρες!
Ειναι δύσκολες οι γιορτές όταν λείπουν από κοντά μας οι αγαπημένοι μας αλλά ελπίζω ο Χριστός που γενιέται να φέρει επίδα και κουράγιο.
Το εργαστήρι σου μοιάζει με μικρό παράδεισο!
Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

Φανουλα μου όλα είναι πολλή όμορφα,με τα παιδάκια φανταστικά ...
Σε καταλαβαίνω είμαι και εγώ ενα μίση χρόνο τώρα χωρίς τον πάτερα μου. τη όμορφο πινάκα είναι αυτό...
Σε ευχομαι καλές γιορτές με υγεια και αγάπη !!!
φιλιά πολλα

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..Να περάσετε όμορφα άυριο με τους δικούς σας, υγεία αγάπη και ότι επιθυμείτε...η γέννηση του Χριστού μας να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
Πολύ όμορφα όσα φτιάξατε με τα αστεράκια...να χαρείς τα δώρα των μπλοκοφίλων και από το αστεράκι Κων/νο
Ευχαριστώ για τις όμορφες κάρτες και τη συμμετοχή – καλή επιτυχία
Πολύ συγκινητική η αναφορά στο μπαμπά σου
Να τον θυμάσαι με αγάπη
Όμορφος ο πίνακας με το μπαμπά σου
Οι φωτος της φίλης σου και οι τελευταίες με το καραβάκι και οι άλλες δυο , όμορφα

Anastasia είπε...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ευτυχία!! Να είσαι πάντα καλά να θυμάσαι τον πατέρα σου με αγάπη και χαμόγελο. Πανέμορφες οι δημιουργίες των αστεριών σου!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου, σημαντικό να έχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε και σου το δείχνουν. Φιλιά.

Katrina είπε...

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχεις!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απάντηση

Unknown είπε...

Είναι πολύ όμορφα όλα !!!!!Κρατησε μέσα σου ζωντανα τα άτομα που αγαπάςΝα είσαι υγιης και χαρούμενη!Καλές γιορτές!

Δημιουργία είπε...



Χρόνια πολλά, καλές γιορτές να περάσεις.

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!
ΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΑΣΤΕΡΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Αγαπημένη μου Φανούλα, ηλ. μου αδερφή. Με συγκίνησες αγάπη μου!!
Πόσο σε νιώθω, για τα συναισθήματά σου, όσο αφορά στην απώλεια του μπαμπά σου...
Εύχομαι Φανούλα μου, να γλυκάνει ο πόνος σου με τον καιρό (αυτό το εύχομαι και σε μένα).
Εύχομαι ακόμη, η καινούρια χρονιά να είναι ευλογημένη, και να σου δώσει μόνο χαρές.
Οι δημιουργίες των αστεριών σου, υπέροχες!!! Φιλάκια να τους δώσεις.
Πολλα φιλιά Φανούλα μου!!!

syros2js είπε...

Καθώς σε διάβαζα, άλλο σχόλιο ήθελα να κάνω, αλλά με αυτόν τον καμβά του πατερούλη σου, με συγκίνησες πολύ...
Δεν θα σχολιάσω κάτι άλλο...
Χρόνια πολλά, γλυκιά μου!!!
Υγεία και πολύχρωμα όνειρα!!!
Είσαι πλάσμα υπέροχο!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Αλέκα είπε...

Χρόνια πολλά Φανή μου!
φανταστικές οι δημιουργίες των παιδιών!
έχω να βραβειάκι γιά σένα ,πέρνα να το πάρεις!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΑΝΗ και ευχομαι η νέα χρονιά να είναι καλύτερη να είσαι καλά γερή δυνατή και να θυμάσαι τον πατέρα σου με αγάπη.Υγεία για όλη την οικογένεια και πολλές πολλές ευχάριστες στιγμές Φιλάκια πολλά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Φανούλα μου...δεν υπάρχουν πιο όμορφες δημιουργίες από αυτές που φτιάχνουν τα παιδιά..αλλά και τι άξια δασκάλα που έχουν θα έλεγα ..εγώ...η ανταλαγή των δώρων και των καρτών με τις ευχές γραμμενες επάνω τους και με τόση αγάπη που φτιάχνονται αυτές τις μέρες.. ειναι η καλύτερη χαρά για όλες μας.. και εγώ θα σε ευχαριστήσω για την δική σου.. στολίστηκε μαζί με τις άλλες στη θέση που της ανήκει..Φανούλα ..θα σου ευχηθώ να είσαι γερή δυνατή και να μην έχεις καμιά αμφιβολία πως ο αγαπημένος σου πατέρας σίγουρα ...θα ειναι ευχαριστημένος.. εκει που είναι οταν είσαι και έσύ καλά εκείνος βρίσκεται στην καρδιά σου δεν ξεχνιέται... μονο ο χρόνος απαλύνει τα δύσκολα... σου εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει υγεία.. αγάπη γαλήνη στην ψυχή σου...και πολλά χαμόγελα...
Υ.Γ δεν ξέρεις πόσο ζήλεψα την πατρίδα.. με αυτά που είδα στην προηγούμενη ανάρτηση σου... φιλάκια πολλά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις Φανούλα μου.. φιλάκια πολλά γιορτινά...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...