Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Βραχιολάκια φιλίας με charms και στρασάκια και νέο ομαδικό έργο ζωγραφικής!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου!! Τι κάνετε, πως είστε;; Ξεκινήσατε τις διακοπές σας ή όχι ακόμη;; Που θα πάτε φέτος, τι σκέφτεστε να κάνετε;; Εγώ ακόμα εδώ είμαι και με την ευκαιρία σκέφτηκα να σας δείξω μερικά ακόμα βραχιολάκια φιλίας που έφτιαξα με διάφορα charms και στρασάκια σε διαφορετικά χρώματα και σχέδια αλλά και ομαδικά έργα ζωγραφικής με τους μαθητές μου! Πάμε να ρίξουμε μια ματιά...




Τα βραχιολάκια αυτά είναι πολύ της μόδας φέτος το καλοκαίρι και φοριούνται πολλά μαζί στο χέρι ή σε συνδυασμό με βραχιολάκια ροζάριο με charms που σας έδειξα σε παλαιότερη ανάρτηση μου εδώ!







Συνεχίζουμε με ένα νέο ομαδικό έργο ζωγραφικής που φτιάξαμε με τα αστεράκια μου!! Καταρράχτης!!!



Τώρα με τις ζέστες μας χρειάζεται λίγη δροσιά!!



Όντως είμαστε πολύ καλή ομάδα!!! Ζωγραφίζουμε, ακούγοντας μουσική και περνάμε καλά!!!!



Ο Καταρράχτης είναι ζωγραφισμένος με τέμπερες σε χοντρό χαρτόνι... Δεν έχει πάρα πολύ όμορφα και χαρούμενα χρώματα;;

Η φίλη μας Ντέπη από το debbs-jewelry.blogspot.gr μου έστειλε το λαμπερό της σίρμα για να το δω και να το επεξεργαστώ από κοντά πριν λίγες μέρες, εκτός των πληροφοριών που μου έδωσε!!! Αυτό που συμβαίνει στην blogογειτονιά μας είναι συνταρακτικό!!!...μου λέει: "όχι ανταγωνισμός..αλλά blogοφιλία!!!" Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Ντέπη, συμφωνώ κι εγώ μαζί σου, και μάλλον όλη η γειτονιά μας!!! Σου εύχομαι οι υπέροχες δημιουργίες σου, να έχουν πάντα την ανταπόκριση και το ενδιαφέρον του γυναικείου πληθυσμού!!! 

Θα σας δείξω τώρα τί έκανα με το λαμπερό σύρμα της Ντέπης, που πράγματι δεν χρειάζεται βερνίκωμα, όπως χρειάζονται τα περισσότερα, γιατί είναι πιο ανθεκτικό στην οξείδωση!!! Άφησα επίτηδες αρκετό σύρμα να φαίνεται, γιατί μου άρεσε η λάμψη του!!! Σκουλαρίκια καλοκαιρινά, και ένα βραχιόλι!!



Τέλος θέλω να σας αφήσω με μερικές ακόμα φωτογραφίες από τα σκυλάκια μας που μεγάλωσαν λίγο ακόμα και είναι αξιολάτρευτα!!


"Σήμερα κάναμε το πρώτο μας μπανάκι!!! Δεν κλάψαμε καθόλου!!! Τυλιχτήκαμε σε μια πετσέτα και μετά τρέχαμε στο γκαζόν για να στεγνώσουμε!!! Καλέ πως μυρίζαμε έτσι;;; Σαν λουλούδια!! Αχ!!πολύ κούραση!!! Ας πάρουμε κι έναν υπνάκο στη σκιά!!!"



"Αχ! τι κούραση το μπάνιο!! Και τόσο τρέξιμο στο γκαζόν για να στεγνώσουμε καλά...υπέροχα!!!"


"Τώρα εγώ η ξανθούλα και η κανελί αδελφούλα μου είμαστε έτοιμες να πάμε στα καινούργια μας σπιτάκια!!! Θα μας αγαπάνε πολύ πολύ!! Και θα παίζουμε πολύ γιατί και τα δύο σπιτάκια είναι με παιδάκια!!! Και έχουν και αυλή!!! Τι τυχερές που είμαστε!!!"



Να και η κανέλλα... έτοιμη για το καινούργιο σπιτάκι της...

"Έτοιμη κι εγώ!!! Με το κόκκινο φιογκάκι μου δεμένο στα ποδαράκια μου, σας χαιρετώ για το καινούργιο μου σπίτι!! Ξέρω ότι θα περνάω καλά, γιατί με αγαπάνε πολύ!! Με περιμένουν πως και πως!!! Δεν είμαι πανέμορφη;; Ε; τι δεν αξίζω την αγάπη τους;;!!!"



Μόνο ένα από τα αδερφάκια δεν βρήκε ακόμα σπιτάκι! Ένα πανέμορφο χαριτωμένο θηλυκό κουταβάκι! Όποιος θέλει να του το χαρίσουμε μπορεί να μου στείλει μήνυμα ή εδώ ή στο email μου: fanypap@gmail.com


Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! Ελπίζω να μην σας κούρασα με την μεγάλη ανάρτησή μου!! Περιμένω νέα σας και να ακούσω που σκέφτεστε να πάτε διακοπούλες φέτος!! Πολλά φιλάκια και καλή σας εβδομάδα!!

33 σχόλια:

Έφη είπε...

Γεια σου, Φανή!!!!
Αξιολάτρευτα τα σκυλάκια!!! Έχω κι εγώ ένα και το λατρεύω!

Τα βραχιολάκια φιλίας είναι επίσης πολύ εντυπωσιακά!
Χρώματα για να φτιάχνει η διάθεση!!!
Φιλάκια πολλά!
Να περνάς καλά!

DIMI είπε...

Καλησπερα Φανη!Ολες οι δημιουργιες σου,υπεροχες οπως παντα!Κουκλια τα σκυλακια!!Πραγματι,μεγαλωσαν!Καλο βραδυ!Φιλακια!

Fanypap είπε...

Έφη μου γλυκούλα, χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Από κοντά έπρεπε να δεις τα σκυλάκια, πόσο παιχνιδιάρικα είναι!!! Θα τα ερωτευόσουν αμέσως!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!! Φιλάκια σε σένα και στο σκυλάκι σου!!!Να περνάς υπέροχα γλυκιά μου!

Fanypap είπε...

DIMI μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ! Μεγάλωσαν γρήγορα και λυπάμαι που θα τα αποχωριστώ , αλλά δεν γίνεται να τα κρατήσω όλα, μόνο ένα θα κρατήσω μαζί με τα δύο μεγάλα που έχω...φιλάκια γλυκιά μου, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!

Maria Villioti είπε...

Φανούλα πολύ όμορφα τα βραχιολάκια!Το έργο σας όμως εξαιρετικό!Μπράβο σε όλους και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Φιλιά πολλά!!!
ΥΓ Γιατί μας έβαλες λεκτική επαλήθευση;Όχι δεν είμαι ρομπότ...χαχα!

debbgoud είπε...

τέλεια είναι!οι πραγματικοί καλιτέχνες φαίνονται!!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλησπέρα Φανή Εγώ σε φανταζόμουν σε διακοπές
να δροσίζεσαι και να λιάζεσαι αλλά εκανα λάθος συνεχίζεις να δημιουργείς .... τα βραχιολάκια καταπληκτικά,όμορφα για απαλά νεανικά χεράκια ..Εύχομαι να υιοθετηθεί το τελευταίο κουταβάκι από καλούς ανθρώπους! Ευχές για μία καλή εβδομάδα δροσερή και χαρούμενη! Φιλάκια πολλά
Δυσκολεύει η επαλήθευση νόμίζω οτι πρίν δεν επρεπε να αποδείξω οτι ειμαι ανθρωπος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





δερματάκια σ

Ελένη Φλογερά είπε...

Όλα είναι όμορφα και ο πίνακας εύχομαι να έχει τύχη να κερδίσει στον διαγωνισμό.
Φιλάκια!

Fanypap είπε...

MARIA VILLIOTI, Μαράκι μου σ'ευχαριστώ!!! Συγνώμη για την λεκτική επαλήθευση, αλλά είχα μια εισβολή από άσεμνο υλικό, καθημερινά και σε μεγάλο αριθμό!!!Έτσι τουλάχιστον είμαι ήσυχη!Φιλάκια και να περνάς καλά γλυκιά μου!

Debgoud, Ντέπη γλυκιά μου, βοήθησες κι εσύ με το λαμπερό σου σύρμα! Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!φιλάκια, να περνάς υπέροχα!!!

Έφη Αδαμίδου Πασοπούλου, Έφη μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ !! Κι εγώ είμαι αισιόδοξη ότι θα βρω σπιτάκι για το σκυλάκι μου!!!! Συγνώμη για την επαλήθευση, υπάρχει λόγος, όπως εξήγησα παραπάνω..στην Μαρία...Φιλάκια καλή μου, να περνάς υπέροχα!!

Fanypap είπε...

Ελένη Φλογερά, σ΄ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!Φιλάκια πολλά και να περάσεις το υπόλοιπο καλοκαίρι σου , τέλεια!!!

Marie-Anne είπε...

Ολα όμορφα, όπως πάντα, Φανή μου! Και τα πολύχρωμα βραχιολάκια, και τα ωραία σκουλαρίκια με το σύρμα της Ντέπης! Ο πίνακας είναι πολύ ωραίος και πολύ δροσιστικός....μου θύμισε την Εδεσσα!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό ! Όσο για τα κουταβάκια είναι σκέτη γλύκα !!!
Φιλάκια πολλά !

Fanypap είπε...

Marie-Anne, γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!Και που να τα έβλεπες από κοντά!!Δεν θα ήθελες να ξεκολλήσεις!!!φιλάκια πολλά, να περνάς καλά!!!

Leviathan είπε...

Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!!και τα σκυλάκια σας τι φατσούλες!!! κουκλάκια!!!! καλό ξημέρωμα εύχομαι!!! φιλιά!!

giasmin είπε...

ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΤΕΛΕΙΑ,ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ.
Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!!!!!
ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΑΣΒΕΣΤΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ.
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝ ΘΑ ΠΑΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!

Pinelia είπε...

Πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες σου!Πολύ καλοκαιρινές!Όσο για τα σκυλάκια....κουκλάκια!Μακάρι να βρουν μια οικογένεια που θα τα αγαπάει!Φιλάκια!

Faidra είπε...

Καλημερα Φανη το σπιτακι σου παντα γεματο με ομορφες δημιουργιες!!
Καλη συνεχεια Πολλα φιλια

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!! Τα βραχιολάκια, πίνακας και τα σκουλαρίκια-βραχιόλι!!
και μάλιστα στα συγκεκριμένα βραχιολάκια είναι πολύ στην μόδα!!!
καλή συνέχεια!!

Unknown είπε...

τι όμορφα βραχιολάκια Φανή μου!!!Τόσο χαρούμενα!!!
Και τα σκυλάκια ,αξιολάτρευτα.Σίγουρα θα βρούνε το σπίτι τους.Και εγώ τα μώρά της Μπουμπουλίνας,τα έδωσα.2 και 2 και περνάνε υπέροχα.Που και που ελέγχω..χιχι
φιλάκια πολλά(εγω την ''κάνω''Κρήτη)

Kiki Aposeki είπε...

Τα βραχιολάκια είναι πολύ όμορφα, στον διαγωνισμό
θα έχεις σίγουρη επιτυχία!!!! Τα σκυλάκια είναι σκέτη γλυκά και είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα βρουν ζεστά σπιτάκια!!!! Σε φιλώ Φανούλα μου!!!!

Fanypap είπε...

Leviathan, σ'ευχαριστώ πολύ συγγραφέα μου!!Ευτυχώς σήμερα βρέθηκε σπίτι και για το τελευταίο κοριτσάκι μας!!!Χαίρομαι που τα αγαπάνε τόσο!!!Θα έχει συντροφιά άλλες δύο σκυλίτσες!Και θα έχει και αυλή για παιχνίδι!! Φιλιά καλό ξημέρωμα!!!

Giasmin, καλώς τη πατριώτισσα!!Πάντα αεικίνητη!! Καλά κάνεις και βάφεις τώρα το σπίτι, θα στεγώσει αμέσως!!Καβάλα ακούω;; Θα περάσεις υπέροχα, είναι πανέμορφη, με απίθανες παραλίες!! Σίγουρα το ξέρεις κι εσύ αυτό, αφού η θάλασσα της Δράμας μας , είναι η Καβάλα!!!Οι δικές μου διακοπές θα είναι τριήμερα μόνο, δυστυχώς δουλεύω όλο το καλοκαίρι!!Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!Φιλάκια γλυκούλα μου!!!

Pinelia, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, τα σκυλάκια βρήκαν όλα σπίτι ευτυχώς!!!Και όλοι τ'αγαπάνε!!!φιλάκια πολλά , καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις!!!

Faidra μου γλυκούλα, χαίρομαι που σε ακούω!! Σ'ευχαριστώ πολύ!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα καλή μου!!φιλάκια πολλά!

Μαρία, (Proimaki),γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Ναι είναι πολύ στη μόδα ξανά!! Γιατί ξαναήταν όταν ήμουν φοιτήτρια, και τότε έμαθα να τα φτιάχνω!! Καλά λέει η παροιμία...μάθε τέχνη κι άστηνε, κι όταν πεινάσεις πιάστηνε... Όχι δεν πεινάω κιόλας, αλλά να που χρειάστηκε... φιλάκια γλυκιά μου, και να περνάς καλά στην υπέροχη Κρήτη μας!!!

Χρυσούλα Μαυροπούλου, γλυκούλα μου σ'ευχαριστώ !! Ναι επιτέλους βρήκαν όλα οικογένειες, κα τ'αγαπάνε!! Είμαι χαρούμενη γι αυτό!!Τι ακούω Κρήτη;;!! Να περάσεις υπέροχα καλή μου!! Η Κρήτη μας...Πανέμορφη!!!φιλάκια πολλά!!

Κikiτσα μου γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ!!Με τόσες ευχές από όλους σας, δεν ήταν δυνατόν να μη βρεθούν οικογένειες για τα σκυλάκια μου!!Επιτέλους τα ταχτοποίησα όλα!!
φιλάκια πολλά μωρό μου και να περνάς υπέροχα!!!

Pierre BOYER είπε...

Gorgeous dog...

Pierre

Paraskevi Lamprini M. είπε...

θαυμάσια ανάρτηση.. καθόλου κουραστική... αυτά τα πρώτα.. τι όμορφα που είναι... και ο καταρράκτης ... εντυπωσιακός!!!

Fanypap είπε...

Pierre BOYER, thank you!

paraskevi malouxou, σ'ευχαριστώ πολύ Παρασκευούλα μου γλυκιά , να περνάς υπέροχα!!φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Φανή μου ,
πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου!!!!!!!!
Τα παιδιά σου ζωγραφίζουν απίθανα!!!!!!
ΑΧ! Το πιό όμορφο σκυλάκι δεν το πήραν ακόμα; Είμαι μακριά, αλλιώς θα το είχα εγώ τώρα!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αχ! φιληνάδα τι να πρωτοθαυμασω!!Μη σε πειράξει..τα μάτια μου και η καρδιά μου κόλλησαν στα κουταβάκια..Τα βραχιολάκια υπέροχα καθώς και τα σκουλαρίκια της φίλης.όσο για το πίνακα..όπως πάντα πανέμορφος..

Fanypap είπε...

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου όμορφη, κρίμα που είσαι τόσο μακρυά!!Θα σου το έδινα πρώτη πρώτη, με όλη μου την καρδιά, γιατί ξέρω οτι θα το λάτρευες!! Αλλά ευτυχώς κι αυτό το τελευταίο, βρήκε οικογένεια, και θα έχει και δύο φίλες σκυλάκια και αυλή για να τρέχουν!!Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αξιολάτρευτα είναι...τρέχουν πίσω μου και μου γλείφουν τα πόδια...κουνάνε τις ουρίτσες τους, πέφτουν άκομψα όταν βιαστούν να τρέξουν...χοροπηδάνε σαν κατσικάκια και κάνουν πολλά άλλα κόλπα!!! Η μεγάλη πλάκα είναι όταν προσπαθούν να αγριέψουν και γαυγίζουν!!Αχ!!Χάνεις... φιλάκια και να περνάτε καλά γλυκούλα μου!!


Αχτίδα μου γλυκιά , ίσα ίσα χαίρομαι που τα αγάπησες τα μωράκια μου!!!Είναι πανέμορφα και παιχνιδιάρικα, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο!!!Κρίμα που θα κρατήσω μόνο ένα μαζί με τα δύο μεγάλα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς.Φιλάκια γλυκούλα μου, και να περνάτε καλά.

fotolabida maria είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ !!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!

Fanypap είπε...

Fotolabida 1, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!φιλάκια, καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού και σε σένα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να βρει σύντομα σπιτάκι και το τελευταίο κουταβάκι! Πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Φιλιά και καλό Σ/Κ!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Γεια σου Φανή!Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια με τέλεια σχήματα και χρώματα!!!Ο πινακας καταπληκτικός!!Και τα κουταβάκια μια γλύκα!!!Φιλάκια.

Kiki Aposeki είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Φανούλα μου, φιλιά πολλά!!!!

Αγγελική είπε...

Φανή μου γλυκιά, σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.
Τα βραχιολάκια σου είναι τέλεια και τα κουταβάκια σου υπέροχα.
Σε φιλώ

Fanypap είπε...

Beauty str. σ'ευχαριστώ γλυκιά μου! Σήμερα έδωσα και το τελευταίο μου σκυλάκι...Είμαι λίγο πεσμένη για τον αποχωρισμό...Τα λάτρεψα!!Ξέρω όμως ότι θα περνάνε καλά, φιλάκια πολλά καλή μου, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!

Μαγδαληνιώ δια χειρός, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Λίγο παραμέλησα αυτό τον καιρό τις επισκέψεις μου στα σπιτάκια σας, αλλά θα επανορθώσω...Είχα τα σκυλάκια, τώρα τα έδωσα...φιλάκια καλή μου, καλή συνέχεια καλοκαιριού, να περνάς υπέροχα!!

Kiki μου γλυκούλα, καλή σου εβδομάδα μωρό μου !!!φιλάκια πολλά!!!

Μαίρη -Αγγελική, αγωνίστριά μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια και να περνάς υπέροχα!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...