Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Τοιχογραφία σε αίθουσα γυμναστηρίου "Ανώδυνου Τοκετού"!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου! Σήμερα σας παρουσιάζω μια αίθουσα γυμναστηρίου, όπου διδάσκεται  η μέθοδος του "ανώδυνου τοκετού", που κλήθηκα να ομορφύνω λίγο, με θέματα σχετικά με την εγκυμοσύνη και την γέννα!

Επειδή έχω μια ευαισθησία προς τα παιδάκια και φυσικά προς όλες τις μέλουσες μανούλες, τις οποίες θεωρώ ιερές, προσπάθησα να ζωγραφίσω θέματα τρυφερά και χαρούμενα, για να νιώθουν άνετα και όμορφα στο χώρο, και να φεύγουν με συναισθήματα χαράς γιαυτό που περιμένουν...το μωράκι τους!! Ξεκινάμε με φωτογραφίες από το τελικό αποτέλεσμα, μετά την ζωγραφική μου παρέμβαση στον χώρο, με την όμορφη, περιποιημένη εγκυμονούσα κοπέλα...



Συνεχίζουμε με τον πελαργό που κουβαλάει το μωράκι, και περνάει από πολλές δύσκολες συνθήκες, όπως χιονισμένα ψηλά βουνά, πολλά χωριά και πόλεις... και πρέπει να βρει τον δρόμο για να παραδώσει το μωράκι στην κατάλληλη κοπέλα που τον περιμένει... με κοιλιά που όλο και φουσκώνει και της δυσκολεύει την ζωή!!!








...και στο τέλος μια φωτογραφία με τις μέλουσες μανούλες που γυμνάζονται στον χώρο, με μισοτελειωμένο το έργο της ζωγραφικής μου, και με "ατέλειες" ίσως που στην συνέχεια διόρθωσα! (έτσι πιστεύω τουλάχιστον!). Φιλάκια και χαρά στέλνω σε όλους ...γιατί υπάρχουν και τα παιδάκια που γεννιούνται σήμερα  στην χώρα μας, σε πολύ δύσκολες συνθήκες και οφείλουμε  να τους δείχνουμε και τις όμορφες πλευρές της ζωής, παρά τις δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν!!


Τα χρώματα που χρησιμοποίησα ήταν πλαστικά και ακρυλικά, με πινέλα από πολύ χοντρά (αυτά που βάφουμε τους τοίχους), έως και πολύ λεπτά αγιογραφίας γραμμικά.


Και η ταμπέλα  της αίθουσας αυτής, που φωνάζει από μακρυά περί τίνος πρόκειται!!!!


Τέλος θέλω να σας αφήσω με μερικές ανοιξιάτικες φώτος (αν και ο καιρός χάλασε λίγο τελευταία!) ηλιοβασίλεμα θεϊκό στην παραλία της Θεσσαλονίκης μας και ανθισμένη νεκταρινιά και ροδακινιά στην αυλή μου!










Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! Πολλά φιλιά σε όλους!!!

64 σχόλια:

Αγγελική είπε...

Αγαπημένη μου Φανούλα έφτιαξες το βράδυ μου με τις όμορφες ζωγραφιές σου και τα υπέροχα λουλούδια σου.
Να είσαι πάντα καλά και να μας δείχνεις τις δουλειές σου, να μας αλλάζεις τις παραστάσεις της μιζέριας που καθημερινά μας αγγίζουν.
Τα φιλιά μου

Rena είπε...

Υπέροχη τοιχογραφία φαντάζομαι πόσο την απόλαυσαν οι μέλλουσες μανούλες!!!!
Αλλά και οι εικόνες φανταστικές!!!!

Νίκη είπε...

Απίθανες εικόνες,τρυφερες και γαλήνιες, ιδανικές για μέλλουσες μανούλες!
Μπραβο Φανή μου, πάντα έχεις μοναδικές ιδεες!
Φιλιά,καλό μήνα!

Eva's blog είπε...

Καλε????????Τι ειδαν τα ματακια μου!!!!!!Τι πανεμορφες εικονες!!!Πολυ χαλαρωτικες εικονες σε συνδιασμο με τον πελαργο και την προσμονη!!!Νομιζω πως τεριαζουν απολυτα στο χωρο!!!!Ευγε!!!!!!!!!!!

Γωγώ είπε...

Τα συγχαρητηρια μου!
ειναι καταπληκτικο οοολο το εργο!
απο το θεμα, τοσο αισιοδοξο!
ως την τελευταια καλογουστη λεπτομερεια!
Φιλια Γωγω :)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!
Η ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!
ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ!!!!!!
ΤΑ ΑΝΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ ΣΟΥ !!!!!!!!!ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!!!ΓΕΝΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΜΑΓΕΨΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

Φανή μου υπέροχο όλο το έργο και οι συμβολισμοί του και τα χρώματα τι να πω κάθε φορά με συνεπαίρνεις σε φιλώ καρδιά μου

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις, με χρωματα,αρωματα και πολλη δημιουργια.Η τοιχογραφια ειναι παραμυθενια.

debbgoud είπε...

ευχαριστώ για την επίσκεψη.Η ζωγραφιά σου παραμυθένια!

Pepi είπε...

Θα κοιμηθώ με τις ωραιότερες (για σήμερα τουλάχιστον ) είκονες ! Μια τοιχογραφία, ονειρεμένη! Λουλούδια, μυρωδάτα! Ηλιοβασίλεμα, μαγικό! Αχ, Φανούλα με τι ομορφιές μάς "ταξιδεύεις"!! Πολλά φιλάκια!

Olga είπε...

It's wonderful that spring has come to Greece, and there are so many flowers! I'm enjoying my memories of visiting Greece with my daughter several years ago. Thank you for the photos.

Faidra είπε...

Φανη η τοιχογραφια ειναι πολυ ομορφη !!Η Θεσσαλονικη κουκλα!
καλημερα

Φιλία είπε...

Φανούλα μου, αχ και να ήμουν έγκυος, να μπω σ' αυτό το χώρο να ξεχάσω την αγωνία της γέννας, που πήγα μπουφ! κατ' ευθείαν στα δύσκολα και στην τρέλα, χωρίς γυμναστικές και προετοιμασίες!!!!! Φανταστική η ζωγραφική σου.... όπως φανταστικός και ο κήπος σου με τις "νυφούλες" όπως λέω τα λουλουδιασμένα δέντρα, αλλά και η Θεσσαλονίκη "σου", μια μαγεία!!!!
Φιλιά πολλά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φανή μου..γι' αυτό χάθηκες!Υπέροχη δουλειά όπως ακριβώς και όλες οι δημιουργίες σου, καλημέρα γλυκιά μου , σε επιθύμησα.

Table Rouge είπε...

Πανέμορφη τοιχογραφία!! Ότι ακριβώς χρειαζόταν ο συγκεκριμένος χώρος. Πολύ καλή δουλειά!! Φανταστικό αποτέλεσμα!! Γειά στα χέρια σου!! Καλή σου μέρα!!

Gianna Christodoulopoulou είπε...

Φανη καλημερα!!!
Η δουλεια σου ειναι καταπληκτικη και η...ταμπελα "ολα τα λεφτα"
Φιλακια!!!

purpleleath είπε...

Πανέμορφη τοιχογραφία!!! Το ταλέντο σου ξεχειλίζει από παντού! Μπράβο!!! Φιλάκια πολλά

Madlen είπε...

Πολύ ωραία σκέψη για γυμναστήριο και το έργο πανέμορφο!!
Σίγουρα οι μέλλουσες μανούλες θα νιώθουν όμορφα την ώρα που θα βρίσκονται εκεί!
Μπράβο Φανή!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! είπε...

Beautiful works!!!Cool photos!

Unknown είπε...

Καλημέρα!!!
Οι τοιχογραφίες είναι όπως πάντα πολύ ωραίες!!!!
Φιλιά καλό μήνα!!!!

Mika είπε...

Τι ωραίο, τι ωραίο!!!
Πανεμορφο!! Πραγματικά δεν έχω λόγια!
Η εικόνα σου είναι πολύ όμορφη για να απεικονίσει τις δυσκολίες που περνάμε μέχρι να γίνουμε μαμαδες. Αλλα ετσι πρέπει να είναι σε αυτό το χωρο και πολυ καλά εκανες!!

Aspa είπε...

υπέροχη τοιχογραφία...χρώματα...συμβολισμοί...Μπράβο Φανή μου!!!Υπέροχη και η Θεσ/νίκη...ανυπομονώ να βρεθώ ξανά στην αγκαλιά της...τον Μάιο!!!Φιλιά!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Εξαιρετική τοιχογραφία και όπως ακριβώς έπρεπε να είναι για το συγκεκριμένο χώρο. Σίγουρα νιώθουν πολύ όμορφα οι μέλλουσες μανούλες εκεί μέσα.

annettaspace είπε...

Όμορφο, "φρέσκο" και αισιόδοξο!!! ότι ακριβώς χρειάζονται οι υποψήφιες μανούλες!!! Μπράβο Φανούλα, μου άρεσε πάρα πολύ, φιλάκια

spoon_n_love είπε...

Φανούλα τι εκπληκτικές οι ζωγραφιές σου,γεμάτες συναίσθημα....και οι φωτογραφίες σου ΥΠΕΡΟΧΕΣ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλημέρα, μ΄αρέσει πολύ ο πελαργός σου , ιδανικός για τον συγκεκριμένο χώρο που όλες οι μέλλουσες μανούλες , εκεί, περιμένουν με λαχτάρα, αγωνία και γλυκιά προσμονή , να καταφθάσει ο πελαργός με το ωραιότερο δώρο της ζωής τους !!!!!!!

Πολύ αισιόδοξη και απόλυτα ταιριαστή στον χώρο η τοιχογραφία σου !!
Φανή, εσύ είσαι και ζωγράφος μεγάλων επιφανειών , και δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να πετύχεις τις σωστές διαστάσεις των θεμάτων !!
Να σαι καλά, να δημιουργείς ,
καλό μήνα, σαμιώτικους χαιρετισμούς

Faidra είπε...

Φανη καλησπερα ενα βραβειο με αγαπη απο εμενα περασε να το παρεις!!!
καλο απογευμα

Vivika είπε...

Πραγματικά υπέροχη τοιχογραφία! Πάρα πολύ όμορφη! Πολλά μπράβο!

Admin είπε...

Πωπω! Εξαιρετικό ! Είμαι σίγουρη οτι όλες οι μανούλες θα αισθάνονται υπέροχα σε έναν τόσο ωραία φιλοτεχνημένο χώρο! Καλό βράδυ, Βικτώρια

mia είπε...

Σου αξίζουν δύο μπράβο...ένα για το θέμα και ένα για την ζωγραφική...που ξέρω πόσο δύσκολο είναι να ζωγραφίζεις σε τόσο μεγάλη επιφάνια...να είσαι καλά Φανή μου...δυνατή...φιλια πολλά πολλά...

Fanypap είπε...

ΜΑΙΡΗ μου, γλυκιά μου αγωνίστρια,χαίρομαι που σου άρεσαν!!!φιλάκια πολλά!Καλό μήνα!

rena μου, σ'ευχαριστώ καλή μου!!!Καλό σου μήνα! φιλάκια.

Νίκη μου γλυκιά , καλό μήνα σε όλη την οικογένεια!!!φιλάκια.

Eva's blog, Εύα μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό σου μήνα , φιλάκια.

Γωγώ μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλό σου μήνα, φιλάκια .

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου όμορφη, χαίρομαι που σου άρεσαν όλα !!!Σ'ευχαριστώ! Καλό σου μήνα γλυκούλα μου!φιλάκια πολλά.

Marilise γλυκιά μου , σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου ! φιλάκια και καλό σας μήνα καλή μου!!!

Δημιουργία μου, σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό σου μήνα δημιουργικό, φιλάκια πολλά!

Maria Villioti είπε...

Φανούλα τι έφτιαξες πάλι;Τι όμορφη τοιχογραφία...χαρούμενη και χαλαρωτική πραγματικά...Μπράβο σου!!!Τέλεια και η ταμπέλα...και ο κήπος σου φυσικά!Να'σαι καλά να μας γεμίζεις όμορφες εικόνες!

Fanypap είπε...

Depgoud, Ντέπυ μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ! Καλό σου μήνα και φιλάκια πολλά!

Pepi μου γλυκιά, καλή σου νύχτα και όμορφα όνειρα σου εύχομαι!!σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό σου Μήνα και φιλάκια.

Olga my friend! I am glad that you remember Greece with love!I am glad that you like all them!!! Thank you!!Kisses from Greece.

Faidra μου , σ'ευχαριστώ γλυκιά μου , φιλάκια και καλό σου μήνα!!

Φιλία μου γλυκιά, κι εγώ το ίδιο!!!χωρίς να γνωρίζω τίποτα, ούτε καν να αναπνέω σωστά!!!Ευτυχώς τώρα τα νέα παιδιά, αν θέλουν μπορούν να μάθουν και να πάνε προετοιμασμένα!!! σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλάκια και καλό σου μήνα!!

αχτίδα της ζωής μου, κι εγώ σε πεθύμισα γλυκούλα μου! Σ'έυχαριστώ πολύ! χαίρομαι που σου άρεσε!!!θα τα πούμε σύντομα! φιλάκια και καλό σου μήνα γλυκιά μου!!!

Table Rouge, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

Gianna μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσαν!!!φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

Purpleleathe, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

Mαντρίνα μου, σ'ευχαριστώ πολύ! έτσι πιστεύω κι εγώ , ότι θα νοιώθουν όμορφα εκεί!!!φιλάκια και καλό σου μήνα γλυκιά μου!

Fanypap είπε...

Ewa Gyongyos Villaga, my friend, thank you very much!!!kisses and have a good month!!

Μαρία μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

Μίκα μου γλυκιά , χαίρομαι που συμφωνείς!!!σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

Aspa μου,χαίρομαι, καλώς να έρθεις!!!σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! φιλάκια και καλό σου μήνα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου γλυκό, έτσι ελπίζω κι εγώ, να τους αρέσει η τοιχογραφία μου!!!σ'ευχαριστώ καλή μου, φιλάκια και καλό σου μήνα!

Annettaspace,σ'ευχαριστώ πολύ Ανέτα μου γλυκιά! καλό σου μήνα , φιλάκια.

Kiki Aposeki είπε...

Φανούλα μου!!! Οι μέδουσες μανούλες θα ηρεμούν με τις εικόνες σου!Υπέροχες οι τοιχογραφίες!!! Η Θεσσαλονίκη μας και οι ανθισμένες αμυγδαλιές... Υπέροχες επίσης!!! Σε φιλώωωωω!!!!

Fanypap είπε...

Naida μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου! φιλάκια και καλό σου μήνα!

Αθηνά μου γλυκιά , από την όμορφη Σάμο μας!!!σ'ευχαριστώ πολύ! Ναι είναι λίγο δύσκολο ακριβώς να δώσεις τις σωστές αναλογίες! Πρέπει συνέχεια να τρέχεις μακρυά για να το βλέπεις σωστά!!!Ξέρεις εσύ! φιλάκια από την Θεσσαλονίκη μας και καλό σου μήνα γλυκιά μου!!!

Faidra μου , σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, θα περάσω μετά τα σχόλια! φιλάκια.

Vivika μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια και καλό σου μήνα!

Mama Greece, αγαπημένη μου Βικτώρια, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! φιλάκια και καλό σου μήνα!

Mia μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ! καλό μήνα και σε σένα, με πολλές δουλειές,καλή μου!!!φιλάκια πολλά!

MARIA VILLIOTI, Μαράκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!!!φιλάκια και καλό μάθημα!!!Καλό σου μήνα καλή μου!!

Fanypap είπε...

Κiki μου, υπέροχο μωρό μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να πάνε όλα καλά με το μπαζάρ!!!!φιλάκια και καλό σου μήνα γλυκούλα μου!!!

maya =^o^= είπε...

μόνο μια γλυκούλα σαν κι εσένα θα μπορούσε να φτιάξει μια φανταστική παραμυθένια τοιχογραφία!!!!!!!!!με ξετρέλανε το έργο σου!!!!!!είναι αριστούργημα!!!!!!!!!!!!!!!!!

Magia da Inês είπε...

Você é muito talentosa e tem grande sensibilidade artística... sua pintura ficou belíssima.
Obrigada pelas fotos de primavera.
Boa semana!
Beijinhos.
°º♫
°º✿ Brasil
º° ✿♥ ♫° ·.

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχη τοιχογραφία!!!Αλλά και οι φωτογραφίες μου άρεσαν πολύ!

Daphnofila art jewelry είπε...

Συγχαρητήρια για την δουλειά σου.Μακάρι όλοι οι χώροι που επισκεπτόμαστε (υπηρεσίες,κλινικές κλπ) να ήταν γεμάτοι με ζωγραφιές. Πανέμορφες και οι φωτογραφιές. Φιλιά. Σε περιμένω στο blog μου για να παραλάβεις βραβειάκι.

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Φανούλα μου αγαπημένη, τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου!!!!!! Τι όμορφη σύλληψη!!! Πραγματικά εκτός από το ότι η τοιχογραφία σου είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ, η ιδέα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΠΡΑΒΟ!!!!
Τυχερές οι μέλλουσες μανούλες που κάνουν τις ασκήσεις τους έχοντας απέναντί τους αυτό το χάρμα οφθαλμών!
Καλό απόγευμα αγαπημένη μου Φανή!!!

Fanypap είπε...

Maya μόυ γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ !!!φιλάκια και καλό σου μήνα!!

Magia da Ines, my friend, thank you very much! have a good month, kisses from Greece.

SPYRIDOULA μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

Daphnofila, σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου χαρίσεις το βραβείο σου γλυκιά μου!χαίρομαι που σου άρεσαν και τα έργα μου! φιλάκια και καλό σου μήνα!

Ροδούλα μου γλυκιά μου μούσα της μουσικής!!!Σ'ευχαριστώ καλή μου για τα όμορφα σχόλιά σου , γεμάτα αγάπη!!!φιλάκια την αγάπη μου και καλό σου μήνα!!!

Leviathan είπε...

Τα έργα σου πανέμορφα!!! Το ίδιο και οι ανοιξιατικες φωτογραφίες!! Να σαι καλα!!! Πολλα φιλια :)

giasmin είπε...

ΠΑΡΤΙΩΤΑΚΙ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ,ΤΥΧΕΡΕΣ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

Fanypap είπε...

Leviathan, σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου!φιλάκια.

Giasmin μου γλυκιά, χαίρομαι που σου άρεσαν!!! φιλάκια από την Θεσσαλονίκη στην Πατρίδα!!!

Ανώνυμος είπε...

I dont understad a work of greek, the transulate option dint really help but I love your mural! Your work is amazing!

Katrina είπε...

Φανουλα μου υπεροχη τοιχογραφια!!!!!Μπραβο σου κοριτσι μου!!!!!

Fanypap είπε...

hellopalz, thank you very much!kisses from Greece.

Katrina μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!φιλάκια.

magda είπε...

Φανούλα μου, δεν έχω λόγια...
Είναι οι καλύτερες ζωγραφιές γι αυτήν την υπέροχη στιγμή!!!!
Θερμά συγχαρητήρια, πολύ τρυφερό post!
Ο κήπος σου εκπληκτικός και οι φωτογραφίες από την βροχερή Θεσσαλονίκη, παραπάνω από ωραίες!!!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Σου εύχομαι ολόψυχα ένα ευτυχισμένο Πάσχα!
Πολλά φιλιά

Tante Kiki είπε...

Φανούλα μου γλυκιά... τέλειες οι δημιουργίες σου, πανέμορφες και με φανερή την ευαισθησία σου!!! Το ίδιο και οι φωτό σου που είναι τέλειες!!! Καλό Πάσχα και καλό βράδυ!!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφες οι τοιχογραφίες σου Φανή! Θα επηρεάσουν σίγουρα θετικά τις υποψήφιες μανούλες που θα βρεθούν στο χώρο! Συγχαρητήρια!
Καλό βράδυ!

Fanypap είπε...

Magda μου γλυκιά , Καλό Πάσχα και να περάσετε υπέροχα!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! φιλάκια.

Tante Kiki, γλυκιά μου και νόστιμη φίλη μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλό Πάσχα και σε σένα, και θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου για τα Πασχαλινά εδέσματα!!!φιλάκια, καλό σου βράδυ!

Χρυσούλα μου καλή, σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό Πάσχα γλυκιά μου, και να περάσετε υπέροχα!!φιλάκια.

eleni είπε...

Φανή,τι υπέροχες τοιχογραφίες!
Γεμάτες τρυφερότητα για τις μέλλουσες μανούλες.
Αχ,η πόλη σας μοναδική-ο κήπος σου θαυμάσιος.
Καλό μήνα-φιλιά!

maya =^o^= είπε...

γλυκούλα φανούλα έχω ένα γλυκό βραβείο για σένα!!!!!!http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/04/rock-style-ok.html

carmencreazioni είπε...

Auguri di serena Pasqua a te e i tuoi cari!!

mirsini's creations είπε...

Πώ πώ!!! Μπράβο Φανή μου...είναι τέλεια η τοιχογραφία !!!! Πανέμορφη !!! Θα την κοιτάνε οι μέλλουσες μανούλες και θα χαίρονται και θα ονειρεύονται !!!!! Είσαι υπέροχη...και οι φωτογραφίες σου με τον συννεφιασμένο ουρανό του δειλινού και με τα ανθισμένα δέντρα στον κήπο σου είναι πολύ ωραίες !!!! Εχθές εδώ η μέρα ήταν ονειρική !! Εκεί χαλάει ο καιρός πιό πρίν μου φαίνεται ! Για σήμερα είχαν πεί ότι θα χαλάσει αλλά προς το παρόν είναι ηλιόλουστη η μέρα με ένα ελαφρό αεράκι..πολύ ελαφρό..αυτό που σου φέρνει στο νού καλοκαίρι !!! Τί να κάνουμε ;;...ο Απρίλης φέρνει βροχές...αλλά χρειάζονται...άσε που μυρίζει τέλεια όταν βρέχει την άνοιξη !!! Αλήθεια αυτά τα δέντρα με τα ρόζ άνθη είναι ροδακινιές και νεκταρινιές ;;!! Δέν το ήξερα !!! Σε ευχαριστώ για την πληροφορία !!!!
Καλή Κυριακή και πολλά πολλά φιλάκια γλυκούλα μου !!! :ο))

Fanypap είπε...

Eleni μου , χαίρομαι που σου άρεσαν γλυκιά μου! φιλάκια.


Maya γλυκούλα μου , θα περάσω βεβαίως, σ'ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια πολλά.


Carmencreazioni, thank you my friend, I wish to you a happy Easter too! kisses from Greece.

Mirsini's creations, Μυρσινάκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ πολύ! Σήμερα είχαμε πολύ ομίχλη, ρομαντικές εικόνες... και άνθισε και η κερασιά μου, θα σας δείξω και αυτά σε άλλη ανάρτησή μου!!Μου άρεσε πάρα πολύ η φωλίτσα σου κόσμημα και δοκίμασα κι εγώ!!θα σου δείξω κι αυτό!!! φιλάκια γλυκούλα μου!!

Ανώνυμος είπε...

Γεμάτη ανάρτηση,όμορφη(:
Αυτή η βόλτα στη Θεσσαλονίκη μας είναι all the money!
heh καλά να περνάτε!

ασωτος γιος είπε...

τη καλημερα μου και καλο πασχα! οντως ομορφες φωτογραφιες αλλα και οι ζωγραφιες σου μεταδιδουν ηρεμια και θετικη ενεργια.
σευχαριστω για τα σχολια , ειδικα οταν προερχονται απο ανθρωπους τοσο ψαγμενους , γινονται πιο σημαντικα

NANTIA είπε...

Φανούλα μου, τι υπέροχη τοιχογραφία!!! Μου αρέσει που μας εξήγησες όλη την πορεία του πελαργού!!! Φανταστική δουλειά!!! Να'σαι καλά, φιλιά στα μαγικά χεράκια σου!

υγ: για κάποιο λόγο ο παλιο-blogger δε μου εμφάνιζε το ιστολόγιό σου...
:((

Plumrose Lane είπε...

What a beautiful mural you painted Fanny ~ you are a wonderful, wonderful artist!
Thank you so much for your lovely Easter wishes on my blog ~ I hope your day was special too!
♥Sharon
www.PlumroseLane.com

Elena El Papadopoulou είπε...

Αγαπημένη καλλητέχνιδα Φανή, σου έχω βραβειάκι/δωράκι, έλα να το πάρεις από τη γωνίτσα μου!
Φιλια πολλά!

Fanypap είπε...

Κάποια, κούκλα μου γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό σου Πάσχα μωρό μου! φιλάκια.

Άσωτος γιός, Καλό σου Πάσχα! Να περάσεις υπέροχα! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

ΝΑΝΤΙΑ μου γλυκιά , χαίρομαι που σου άρεσαν όλα! Καλό σου Πάσχα και να περάσετε υπέροχα!!!φιλάκια.

Plumrose lane, thank you my friend! I am glad that you like my mural!Have a happy Easter!Kisses from Greece.

Elena Beezy B, σ'ευχαριστά πολύ, έρχομαι!φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...