Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Νέα κοσμήματα με κρυστάλλους Τσεχίας και επιχρωματισμένο σύρμα!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου! Σήμερα έχω να σας παρουσιάσω νέα σχέδια που έφτιαξα με κρυστάλλους Τσεχίας σε διάφορα χρώματα με δέσιμο με σίρμα ειδικό σε φωτογράφιση μαζί με το τριφυλλάκι μου και το άσπρο μου κρινάκι!



Οι κρύσταλλοι είναι δεμένοι με ειδική τεχνική πλεγμένου σύρματος, το οποίο είναι ειδικά για αυτόν τον σκοπό επιχρωματισμένο! Φοριούνται στον λαιμό, με αλυσίδα που έχει κρυστάλλινες χάντρες για να δέσει με το κόσμημα! (η αλυσίδα δεν φαίνεται στις φωτογραφίες αυτές!)




Τα κοσμήματα με τα κρυσταλλάκια τα έφτιαξα με έμπνευση την μητέρα και την γιορτή της που είναι σε δυο βδομάδες από τώρα, στις 13 Μαΐου!! 

Αφιερωμένο σε όλες τις μανούλες, που έχουν την πιο ανιδιοτελή και αγνή αγάπη  για τα πλασματάκια που έφεραν στον κόσμο!!! Στις μανούλες που όσο και να μεγαλώσουν τα πλασματάκια τους αυτά, τα βλέπουν πάντα σαν τα μικρούλια τους μωράκια, που χρειάζονται την προστασία της!!! Στις μανούλες που πονάνε με τον πόνο του παιδιού τους και χαίρονται με την ευτυχία τους!!! Στις μανούλες που πάντα ανησυχούν μην τύχει κανένα κακό στα δικά τους πλασματάκια, άσχετα με την ηλικία τους, ακόμα και αν γίνονται ενοχλητικές , χωρίς να το θέλουν!! Στις μανούλες που τα δίνουν όλα απλώχερα, ευχές, συμπαράσταση, συμπόνια, στήρηξη ηθική και υλική (ακόμα και όταν δεν έχουν αρκετά, ούτε για τον εαυτό τους), και ειδικά την αγάπη τους!!!! 

Φωτογραφημένα με υπέροχα λουλουδάκια, προσφορά στην μητέρα, με σίρμα χρωματιστό και πολλή αγάπη!!! Ιδανικά για δωράκι για κάθε μητέρα για την γιορτή τους που πλησιάζει σε δύο βδομάδες από τώρα!! 





Διατίθενται και στο ηλεκτρονικό μαγαζάκι μου στο Craftz Bay στο οποίο έχω προσθέσει κι άλλα καινούρια κοσμήματα τελευταία, αν θέλετε κάντε μια βόλτα και από εκεί να ρίξετε μια ματιά! 

Βρείτε τις δημιουργίες μου και στο craftzbay!

Συνεχίζω με φωτογραφίες από το τριφυλλάκι μου, μια παπαρούνα...



...και πολλά πολλά όμορφα μανιταράκια που ξεφύτρωσαν στην αυλή μου!




 Αυτά τα μανιτάρια αλήθεια τρώγονται;; Αναρωτιέμαι!! Ξέρει κανείς να μου πει; γιατί έχω αρκετά από αυτά και μεγάλα σαν πιάτα!! Μη μας στείλουν στον παράδεισο πρόωρα;;!!! :)



Πολλά φιλιά σε όλους σας και καλό σας βράδυ φίλες και φίλοι μου!!!!!

40 σχόλια:

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

I love the pictures of your mushrooms :)
Your jewelry always colorful and elegant.

Taelia88 είπε...

Τί υπέροχα κοσμήματα!! Πραγματικά πανέμορφα! Το ίδιο και οι φωτογραφίες με τα λουλούδια και τα μανιτάρια! Και τα λόγια για τη μητέρα.. τόσο συγκινητικά! Καλό βράδυ να έχεις!

Kiki Aposeki είπε...

Φανούλα μου, όλη η ανάρτηση είναι τόσο όμορφη! Τα κοσμήματα σου, τα αριστουργήματα της φύσης και η γλυκιά μανούλα!!!Σε φιλώ, καλή εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά!!!!

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Φανουλα μου,εσκισες παλι,υπεροχα,υπεροχα,εχω ενθουσιαστει!!!!!Και τα λογια για τις μανουλες,πολυ συγκινητικο!!!Εισαι ευλογημενη Φανουλα μου σε ολα!!!!!
Καλη εβδομαδα!!!!
Φιλια!!!!

purpleleath είπε...

Φανή μου, είσαι απίστευτη! Τέλεια είναι όλα! Πολλά φιλιά

Ελένη Φλογερά είπε...

Τι έμπνευση!Πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα, διαθέτουν λάμψη, τρυφερότητα αλλά και μεγαλοπρέπεια. Να είσαι καλά!

Unknown είπε...

Όλα πολύ ωραία!!! Να περάσεις όμορφα αύριο!!!
Φιλιά!!!

eleni είπε...

Φανή,πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου,πολύχρωμα και περίτεχνα!
Τα λουλουδάκια υπέροχα!
Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ......ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

Dinos-Art είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα Φανή.
Καλή Πρωτομαγιά.

Pepi είπε...

Φανή μου, είναι πανέμορφοι οι "δεμένοι" κρύσταλλοι! Είπαμε : Μάνα είναι μόνο ΜΙΑ !!!!Χαρούμενη Πρωτομαγιά ! Φιλάκια πολλά!

Faidra είπε...

Τα κοσμηματα υπεροχα !!!!
Τα μανιταρια αστα να κανουν παρεα με την παπαρουνα και τα τριφυλλακια!
Καλη πρωτομαγια!!!!!!!

Rena είπε...

Φανταστικά τα κρυστάλλινα δημιουργήματα σου!!!
Και τι τεράστια μανιτάρια!!!!

mia είπε...

Πρόσεχε με τα μανιτάρια...δεν τα γνωρίζω...
Αυτό που μπορώ να σου πω σίγουρα είναι ότι έγραψες πάλι με τα κοσμήματα...Θα πουληθούν όλα....
Αυριο με υγεία Φανή και καλό μήνα ...

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Φανουλα μου,Καλη Πρωτομαγια!!!!!
Φιλια!!!!!

Marie-Anne είπε...

Φανούλα μου, όλα είναι υπέροχα !
Καλή Πρωτομαγιά και Καλό Μήνα !!!!!
Φιλάκια πολλά !!!

Leviathan είπε...

Αυτά τα κοσμήματα και αν είναι πρωτότυπα!! μπράβο!! Καλό μήνα εύχομαι με υγεία!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλή πρωτομαγια ..και καλό μήνα Φανουλα μου γλυκια...οι δημιουργίες σου με τα κρυσταλάκια..ειναι πολύ όμορφες και πρωτότυπες..και θα ειναι όμορφα δωρακια ..αχ!!!! τι ωραία που τα έγραψες για τις μανούλες!!!! και όσο μεγάλο και να είναι το παιδί της η μάνα θα το βλέπει μικρό μέχρι να κλέισει τα μάτια της...η αγάπη αυτή δεν μετριέται κορίτσι μου..!!!!!τα μανιταρια άστα Φανουλα μου ....σε θέλουμεεεεεεε!!!!! χι..χι.. φιλακια πολλα..

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα να εχεις,ομορφο και λαμπερο σαν τις δημιουργιες σου.

Μαρία είπε...

ομορφο και χαρουμενο Μηνα..να σε καλα..πανεμορφα τα κοσμηματα..λατρεμενα τα χρωματα..Αγαπημενη μου ειναι ολα μαγικα..σε φιλω

Αγγελική είπε...

Καλό μήνα Φανή μου με πολλές, πολλές εμπνεύσεις!
Τα φιλιά μου

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Tante Kiki είπε...

Φανούλα μου, καλό μήνα και άσε κάτω τα μανιτάρια...δεν ξέρουμε αν τρώγονται!!!! χαχαχα Υπέροχα κοσμήματα, υπέροχες φωτό από τον κήπο σου κι ελπίζω να πέρασε πολύ ωραία την Πρωτομαγιά. Φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φανή μου, καλή μου φίλη σου εύχομαι καλό μήνα και εκφράζω το θαυμασμό μου για τα υπέροχα έργα σου.

Katrina είπε...

Καλο μηνα Φανουλα!!!Τι ομορφα κοσμηματα μου αρεσει πολυ το δεσιμο που εχεις κανει!!!

Kiki Aposeki είπε...

Καλό μήνα Φανούλα μου!!!! Γεμάτο χρώματα και αρώματα!!! Σε φιλώ!!!

Fanypap είπε...

Chesterbrook Academy Elementary School, thank you very much! Have a nice month! Kisses from Greece.

Taelia, σ'ευχαριστώ γλυκειά μου, καλό μήνα! φιλάκια.

Kiki μου γλυκούλα , καλό μήνα!!!φιλάκια.

MaRiA's liFe TiMe,Purpleleath,σας ευχαριστώ πολύ γλυκούλες μου! Καλό σας μήνα! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Ελένη Φλογερά, καλώς ήλθες γλυκειά μου!!!Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό σου μήνα,
φιλάκια.

Μαρία, Eleni, Effie's Sweet Home Designs,Dinos-art, Pepi,σας ευχαριστώ πολύ!!! Ναι μάνα είναι μόνο μία. Έβαλα νωρίς την ανάρτηση για την μαμά, γιατί βιαζόμουν να σας δείξω αυτά που έφτιαξα γι αυτήν.Καλό σας Μήνα!!!Φιλάκια.

Fanypap είπε...

Faidra, rena, σας ευχαριστώ γλυκούλες μου, ναι καλύτερα να τα αφήσω τα μανιτάρια εκεί που είναι, γιατί δεν παίζουμε μ'αυτά!!!Είναι όμως σαν μεγάλα πιάτα ριχά, τεράστια!!!φιλάκια και καλό σας μήνα!!

Μia μου γλυκειά μου, μακάρι,σ'ευχαριστώ!!!Καλό σου Μήνα, φιλάκια.

MaRiA's LiFe TiMe, Marie-Anne, Leviathan,σας ευχαριστώ πολύ!Καλό σας μήνα!!!φιλάκια.

Ρούλα Σμαραγδένια, γλυκούλα ποιήτριά μου, σ'ευχαριστώ!! θα αφήσω ήσυχα τα μανιτάρια μου!!Κι εγώ σας χρειάζομαι!!!Συμφωνώ για την αγάπη της μάνας!!!φιλάκια και καλό σου Μήνα Ρουλάκι μου! φιλάκια.

Δημιουργία μου γλυκειά , σ'ευχαριστώ!!!Καλό και λαμπερό Μήνα και σε σένα εύχομαι!!φιλάκια.

Μαρία μου (scrapmaria),γλυκειά μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα να έχεις και σύ αγαπημένη μου! φιλάκια.

Μαίρη-Αγγελική, γλυκειά μου αγωνίστρια, Καλό σου μήνα με ανατροπές προς το καλύτερο!!!φιλάκια.

Νάσια μου γλυκειά, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλό σου μήνα, φιλάκια.

Tante Kiki, γλυκειά μου νόστιμη φίλη, σ'ευχαριστώ!! Πρωτομαγιά πέρασα ζωγραφίζοντας...ήταν ελεύθερη μέρα για μένα και την εκμεταλεύτηκα για ηρεμία και περισυλλογή!!!φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα!!!

Αχτίδα μου γλυκούλα, κι εγώ σε θαυμάζω απεριόριστα!!!Καλό σου μήνα και πολλά φιλάκια.

Καtrina μου γλυκειά , σ'ευχαριστώ πολύ! Καλό σου Μήνα, φιλάκια.

Kiki μου , μωρό μου γλυκό, καλό σου Μήνα!!!φιλάκια πολλά.

Elena είπε...

Καλό μήνα Φανή μου! Εύχομαι ότι καλύτερο δια σένα και την οικογένειά σου! Τον λατρεύω τον κήπο σου, είναι πολύχρωμος και γεμάτος αρώματα! Μπράβο Φανή μου, με τα κοσμήματα ξετρελάθηκα... το ένα πιο όμορφο από τ'άλλο... δεν ξέρω ποιο να διαλέξω!!! Καλή συνέχεια, φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλό μήνα Φανή μου… Μην ανησυχείς… πόσα να προλάβεις…
Εγώ εκτιμώ και το ότι ήθελες να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό

SPYRIDOULA είπε...

Τί όμορφα κοσμήματα!!!Το ίδιο και οι φωτογραφίες σου! Καλό μήνα εύχομαι!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Φανούλα καλό μήνα!
Φανταστικά τα κοσμήματα σου!!!!
Πάντα τέτοια!

Σε φιλώ!

kallianira είπε...

Φανούλα μου είναι απίστευτα κομμάτια,πάρα πολύ όμορφα!!!!
Πολλά φιλάκια!!!

Fanypap είπε...

Elena μου καλό σου μήνα γλυκειά μου!!!χαίρομαι που σου άρεσαν!!!φιλάκια πολλά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ-SUNSET, σ'ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις γλυκούλα μου!!!Πίστευα ότι θα προλάβω έστω και με κανένα βότσαλο, αλλά τελικά με νίκησε ο χρόνος!!φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

SPYRIDOULA,σ'ευχαριστώ γλυκειά μου!! φιλάκια και καλό σου μήνα!

Καρπαθάκι, σ'ευχαριστώ!!Καλό μήνα στο πανέμορφο νησί σας!! Φαντάζομαι αρώματα και χρώματα!!!φιλάκια πολλά!

Kallianira, γλυκό μου Μαράκι, σ'ευχαριστώ !!!φιλάκια και καλό μήνα στην όμορφη Κατερίνη μας!!!

Leviathan είπε...

Πολυ καλο Σαββατοκύριακο εύχομαι :) :)

NANTIA είπε...

Φανή μου,είναι όλα εκπληκτικά! Φοβερά κομμάτια! Και πώς να μην είναι όταν έχεις πηγή έμπνευσης τις μανούλες!
Μπράβο σου!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο το δαχτυλίδι =)
καλό σκ.

Fanypap είπε...

Leviathan, καλό Σαββατοκύριακο φίλε μου!!και ψήφο με το χέρι στην καρδιά για την πατρίδα!!!

Νάντιά μου γλυκειά, σ'ευχαριστώ! Καλό Σαββατοκύριακο και αποτελεσματικό για την πατρίδα μας!!!φιλάκια.

Κάποια, σ'ευχαριστώ μικρή μου φίλη!!Καλή σου επιτυχία στις εξετάσεις σου γλυκειά μου!!! φιλάκια.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Φανή καλή σου μέρα!
Έκανα μια ακόμη περιήγηση στην σελίδα σου, και πραγματικά θαύμασα τα αριστουργήματα σου!!
Ο Θεός σου χάρισε πολλά ταλέντα, και με αυτά που φτιάχνεις κάνεις και εμάς χαρούμενους μόνο που τα κοιτάμε..Φαντάσου να τα έχουμε και στην κατοχή μας, έτσι;;;
Να είσαι πάντα καλά!!
Φιλιά!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...